Voorstellen HHendriks

Na al maanden rond te zwerven op dit forum, toch maar even de moeite nemen om me voor te stellen. Ik ben Harm, 35 jaar oud en liefhebber van o.a. horloges. Om zo nu en dan een excuus te hebben om een horloge te kopen, hanteer ik de gedachte dat memorabele momenten gevierd moeten worden met een nieuw horloge. Dit heeft tot op heden tot het volgende geleid:
Oris Williams F1
Longines Lindbergh Hour Angle GMT
Breitling Colt NOS van begin jaren negentig (bij geboorte dochter, zodat ik deze aan haar door kan geven)
Porsche Design Flat Six P6360

Daarnaast heb ik eerder dit jaar aan mijn vriendin beloofd om een ‘echt’ horloge voor haar te kopen, in plaats van de modemerken die ze altijd droeg. Dat is uiteindelijk een Eterna Contessa geworden (die met die diamantjes).

Binnenkort zit er weer een moment aan te komen dat als excuus kan dienen om een nieuwe klok te kopen en in dat verband heb ik mijn oog laten vallen op de Tag Heuer Aquaracer met groene dial. Echter, afgelopen weekend de nieuwe Breitling Colt 41mm (without wings en grijze dial gepast) en die is toch ook wel heel erg mooi… Ben in ieder geval op zoek naar een duiker of iets wat er op lijkt, want dat mist nog in mijn ‘verzameling’. Mochten jullie suggesties hebben dan hoor ik dat graag natuurlijk.

Ps. De Breitling Colt is nodig aan een servicebeurt toe en ook dient het glaasje vervangen te worden, aangezien daar een barst in zit. Mochten jullie hier een goed adres voor weten, bij voorkeur in Noord-Oost Brabant, dan hoor ik dat ook graag :slight_smile: .

12 likes

welkom… mooie collectie. :ok_hand:

Beste Harm,
Welkom op HF!

Lekkere verzameling.

1 like

Welkom!

Euh, je schrijft ook dat hij NOS is?!

Maar kijk eens hier:

Welkom op HF :+1:
Nu nog wat foto’s van je collectie :grin:

Welkom Harm, mooie collectie al

Dank voor het overzicht, erg handig! Was inderdaad NOS toen ik em kocht, maar de N in NOS is er inmiddels wel vanaf…

1 like

. Snel even foto gemaakt, niet al te beste kwaliteit helaas…

3 likes

Welkom :+1:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van Horloge-Passionisten!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom!

Mooi hoor!!! :ok_hand:

30661

Lekker bezig! Veel plezier hier.

Heb zelf goeie ervaring met https://www.horlogeglas.nl/

Welkom👍

Welkom op HF en mooi verhaal !

Welkom.

Van harte welkom :clap:

Welkom op HF en veel plezier hier gewenst!