Voorstellen

Hoi allemaal, ik wil me graag even voorstellen. Voor mij is de horloge-wereld helemaal nieuw, maar door mijn broer werd ik erop gewezen dat het dragen van goede horloges bij je outfit een onderdeel is van je totaal presentatie. Nu is het zo dat ik niet gelijk arm wil worden van een mogelijk nieuwe hobby, dus ik begin maar eens met een Ingersoll New Haven automatic. I00505. Dat wordt mijn twee horloge, want in het dagelijks leven (en ik durf het hier bijna niet te delen :sweat_smile:) draag ik Emporio Armani Ar-0234. Destijds gekocht bij Schaap & Citroen. Maar goed, ik ben benieuwd wat voor moois er allemaal is en ik laat me graag inspireren door jullie!

21 likes

Allereerst: welkom. :champagne:

Neem dan zeker eens een kijkje in het Wat dragen wij vandaag… topic!

1 like

Dit is gewoon een heel mooi horloge !

1 like

Welkom, @Foischot! Blijf je zelf en trek je van de veel gedeelde mening niet zo veel aan. Later kun je vast en zeker wel kiezen in welk kamp je wilt gaan zitten: (Grand) Seiko offe, hoe heet dat andere merk ook alweer.

2 likes

welkom-home

1 like

welkom!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

cR1BPra

Welkom hier op het gezelligste forum van Nederland!
Kijk, geniet, leer een reageer.
Veel plezier!

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

2 likes

mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

1 like

1 like

Welkomđź‘Ť

1 like

Welkom en veel plezier op het forum!

1 like

Beste Fons,
welkom op HF!

1 like

Welkom!

Tja; voor mij is dit forum wel, ehh, grensverleggend gebleken. :money_with_wings:

Succes. :grin:

2 likes

You’re soooo f*cked… :rofl:

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Welkom! Zolang je hier niet de vraag stelt van wat je moet kopen, krijg je geen adviezen die je een hypotheek kosten :wink:

(en ik durf het hier bijna niet te delen :sweat_smile:) draag ik Emporio Armani Ar-0234. Destijds gekocht bij Schaap & Citroen.

Ach ook ik heb spul gekocht waarvan ik nu denk:”waarom?”, of ”Hoe dan?”

1 like

Welkom op het Horloge Forum, veel plezier hier gewenst!

1 like