Voorstellen

Hallo allemaal. Na een jaar lang meelezen vond ik het wel eens tijd worden om lid te worden en mezelf voor te stellen.
Mijn naam is Peter Menno en ik woon in de Achterhoek.
Sinds mijn vrouw vorig jaar aangaf voor ons 5 jarig huwelijk een horloge te willen kopen, ben ik me meer in horloges gaan verdiepen en heb ik ook dit forum ontdekt.
Een jaar wachten bleek toch echt iets te lang en toen mijn oma een bijzonder prettige gift doneerde heb ik mijn eerste automaat gekocht een Oris. Daarna is het alleen maar erger geworden.
Achtereenvolgens kwam er een AVI-8 supermarine Seafire, een Seiko monster en voor ons 5 jarig huwelijk nog een monster maar dan wel een SRP455, een Vostok Kommandirskie (die mijn vrouw verschrikkelijk vindt, maar mijn zoon prachtig) en vandaag nog een Seiko SRP641.
De volgende aankoop is ook al deels gedaan en verwacht ik in december…
Op de wishlist staat nog een Oris Aquis, maar eerst moet de spaarpot maar weer eens gevuld worden.

Tot slot natuurlijk nog de foto’s:

Groeten,
Peter Menno

10 likes

Welkom Peter
Leuke verzameling en mooie intro
veel plezier hier op HF
gr roel

Welkom. Ga zo doorrr…:+1:

Mijn beste,

Van harte welkom Peter binnen de gelederen van dit sympathieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Hoi Peter, welkom.
Helaas, nu is er geen weg terug meer, je hebt levenslang!

Welkom!

Welkom hier!
Het zal toch geen Balaur zijn, die al gedeeltelijk jouw bezit is en in december onder de boom komt te liggen!? :sunglasses:

Ik vrees van wel…:grinning:

2 likes

Welkom! en geniet van het forum! (En je horloges ;-))

Welkom op dit forum Peter en veel plezier hier gewenst.

Welkom!

Er staat een Aquis limited op het verkoop gedeelte.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Grt.

Welkom :clap:

Veel plezier hier.
Pieter.

Welkom op Horlogeforum, Peter Menno!
Dat is een fijne set horloges! Ben vooral erg gecharmeerd van de blauwe LE Monster!
En een mooi streven, een Aquis!

Welkom en have fun :+1:

Welkom!

En ik zie dat t H-virus flink heeft toegeslagen…

Veel plezier hier.:slight_smile:️

En het komt wel vaker voor dat je rond 5-jarige huwelijken een monster krijgt…

2 likes

Iedereen bedankt voor het warme welkom.

@TagEd:
Blauwe monster ben ik inderdaad ook erg blij mee! Mijn vrouw heeft er ook nog saffierglas in laten zetten om het plaatje helemaal compleet te maken.

@drex:
Ik heb hem zien staan, maar vrees dat ik toch nog iets langer zal moeten wachten na mijn recente aankopen :cry:

2 likes

Welkom.

Dag Peter,
Welkom en veel plezier alhier.
Kreeg je vrouw voor de gelegenheid ook een horloge van jou en gaat zij nu ook lid worden?

Welkom :grinning: