Voorstelling...vraagjes

Hallo allen,

Na een tijdje op dit forum mee te lezen toch besloten om mij even aan te melden.
Ik heb een paar horloges maar mijn kennis overschrijd wel degelijk mijn facinatie, ik hoop hier dan ook wat extra info en kennis in te winnen en ondertussen blijven genieten van dit zalig forum.

Nu had ik graag gevraagd of er mensen bepaalde modellen hebben die de verkoop zouden ingaan…maar blijkbaar kan i kdaar niet gewoon een nieuw topic aanmaken…trustlevel1? Hoe kan ik dit verhelpen?

Alvast dank!

Gr.
Winter

2 likes

Heb je een broer die Chris heet?

Welkom!!

8 likes

Gezien z’n avatar is het een ontspruitje van Candide en Chris…

:joy:

Ps welkom :thumbsup:

5 likes

Welkom.

Onderstaande maakt wat duidelijk. Hoe bereik je level 1? Rondkijken, reageren, topic maken etc.

1 like

Welkom hier!

1 like

Thanks voor de warme welkom en info gentlemen.

Nope geen broer die Chris heet :stuck_out_tongue: ,PB fan…niet echt bij stilgestaan dat iemand die avatar al gebruikte.

3 likes

Welkom!

Deze vraag begrijp ik niet helemaal ( zal vast aan mij liggen :sweat_smile: )
Je bent opzoek naar bepaalde modellen? die misschien iemand heeft en wilt verkopen?

Alvast veel plezier hier!

1 like

Het zou idd de teling van beide heeren kunnen zijn! :thinking:

5 likes

Ik kan momenteel niets posten in horlogemarkt…vandaar mijn vraag hoe ik wat aan mijn trustlevel kon doen om daar dan een postje in te maken.

Avatar aangepast…

1 like

Gewoon lekker veel lezen liken en posten , dan komt dat trust level wel.

Tussen neus en lippen vermelden dat je een -X- horloge overweegt te verkopen , dat kan natuurlijk wel :wink:
Wie weet ontvang je een leuk berichtje in je inbox dan.

1 like

Welkom!

1 like

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Welkom hier…en veel plezier🖒😊

1 like

Huh?

Welkom by the way!

Thanks!

Ik bedoelde dat mijn facinatie groter is dan mijn kennis :wink:

1 like

Mooi geformuleerd. Ik voel toch een zekere verwantschap. :slight_smile:

Sorry. Kon het niet laten. Welkom hier.

Je trustlevels? Gaan vanzelf omhoog als je gewoon meedoet met een topic hier, een commentaartje daar en een royale dosis likes. :birthday:

2 likes

Van harte welkom :clap:

Pieter.

1 like

Welkom!

1 like

Of spelvaardigheid - fascinatie. :wink: Geeft niks, ik maak ook wel 's tenenkrommende spelvauten. Veel plezier hier! :+1:

1 like

:wink:

2 likes