Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Wat wat wat ?! :face_with_raised_eyebrow:
Gezocht : gebruikte en gebrushte band met passende endlinks voor een 710 kast :slightly_smiling_face:

2 likes

AH kijk, ik zie het. Dit is prima.

1 like

De bijbehorende end links! :wink:

Zie wel dat de band zelf, van 22mm, uitverkocht is helaas. Wachten tot hij terugkomt of eBay misschien?

1 like

Ja, ik had al wat opgezocht. Tis allemaal niet zo moeilijk :smile:
Eerst hier even zoeken, misschien dat iemand nog wat heeft liggen. Weet jij misschien hoe de kwaliteit van die banden zijn ?

1 like

Kwaliteit van de banden is prima, veel beter dan de standaard banden die erbij geleverd worden. ik heb je een bericht gestuurd.
Groeten,
Marijn

1 like

Sorry, ik dacht dat weer je allemaal wel :sweat_smile:

Hier meer info (alleen de endlinks zijn anders). Ik vind het echt prima bracelets, zeker gelet op de prijs. En liever een prima bracelet die aansluit dan een betere bracelet met rechte endlinks en een gat tot je kastā€¦

2 likes

Ja ik weet het wel zo ongeveer, het was meer al die moeite :sweat_smile: want :

Ik heb nu al twee soorten banden (ging lekker snel), en daar ga ik deze week mee aan de slag. Update volgt, heren bedankt voor de snelle raad/oplossingen :facepunch:t4:

Ah, okee dan weet ik dat voor de volgende keer als je een vraag stelt :rofl::+1:t2:

1 like

nou, ik heb toch maar mooi jouw zoutzuur truckje gedaan.En nu dus je bandenadvies :slightly_smiling_face: (dat dan weer wel) :rofl::+1:t4:
@andrepost en @Marijn2 gaven de laatste doorslaggevende klap.

2 likes

Daar moet ik overheen.
Ik ben voornemens er binnenkort een hele kast in te flikkeren :sunglasses:

3 likes

Een horloge kast hoop ik en niet je kast met horloges :wink:

1 like

Hahaha nee, balls of steel he, niet balls of adamantium :sunglasses:

Een horlogekast inderdaad.

Wel een mooie uitdaging.
We zien het hier wel weer verschijnen :+1:

1 like

Ben benieuwd :grin:

1 like

Mannen, (dames laat je horen)
Spulletjes bij elkaar gelegd en dit moet het volgende projectje worden. Wil haar zoveel mogelijk een donkere tint geven. Maar uit de voorraad komt de voor mij meest bijpassende wijzerplaat maar waar (kleine deceptie) het Boctok logo net in het blauw staat. Vind dat ik hierdoor er niet aan ontkom ook de secondewijzer in het blauw toe te passen. Wel een heerlijke 110 kast met 22mm Seiko band. Gaat lekker robuust worden hoop ik. Jullie gaan het zien. Uiteraard worden goede adviezen in overweging genomen.

6 likes

Ik stuur je even een PB

Mat zwarte wijzers iets? Ik zit er ook aan te denken voor iets wat ik in gedachte heb.

https://one-second-closer.com/shop/the-buran-one-matte-black-vostok-hour-hand-wh-h-01-mb/
https://one-second-closer.com/shop/the-buran-one-matte-black-vostok-minute-hand-wh-m-01-mb/

1 like

Ja die zijn mooi hĆØ :wink:

7 likes

Denk dat ze goed zouden passen bij de wijzerplaat die @DirkT in gedachten heeft. Beetje matte blacked out look, met een vleugje kleur van het logo en de seconden wijzer. Beetje de ā€œSinnā€ look op de wijzerplaat met een herkenbare Vostok kast.

Misschien nog een mooie mat zwarte keramisch bezelring ā€¦

Mwoa, de zwarte randen van de wijzers vallen weg tegen de plaat.
Ik heb daarom ooit voor de onderstaande optie gekozen :wink:

2 likes