Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

PB ff je adres, stuur ik hem morgen naar je op.
Er zit ergens een klein plekje in het zwart maar dat zie je nauwelijks.

1 like

Wie weet of de gepolijste rand tussen de dial en het glas “vrij” is of zit deze onder de rand van het plexi?
Ik kan het niet goed zien en kan het me ook niet herinneren. Heb ook geen zin om hem ervoor uit elkaar te schroeven :sweat_smile:
@andrepost die van jou ligt uit elkaar. Kun jij er eens een licht op werpen?

1 like

Geen idee maar ik zou het ook wel willen weten.
Maar volgens mij is het geen losse ring.

Dat plexi lijkt er ook zonder glaspakking in te zitten.
Zou ik ook graag willen weten.

1 like

Klopt, er zit geen losse chapterring in en het plexi zit inderdaad zonder pakking. Maar nu wil ik dus weten of die gepolijste rand vrij is of dat het glas eroverheen valt.

1 like

Thnx! :+1:

1 like

Ff pluggen voor de modders hier.

Na de nieuwjaars toespraak van Putin te hebben aan gehoord kreeg ik een push berichtje van Meduza.io met de Russische wettelijke wijzigingen voor 2020. Met name de eerste regel is goed om je te realiseren als je bijvoorbeeld een container Boctok’s bij oa Meranom of Komandirski besteld. De overige wijzigingen zijn geheel naar toepassing.

2 likes

Verdorie, moet ik m’n pinguin nu ook al de deur uit doen? :penguin:

Hahaha, relax. New Russian laws!!
Jij mag je pinguin gewoon houden. :joy::joy:

1 like

Dat is toch voor Russen die in het buitenland kopen? Mijn Russisch is een beetje roestig. :man_shrugging:

O ja, stom, excuus, je hebt gelijk :confused:
Kun je nagaan waar mijn gedachten zijn bij het lezen van dit soort push berichten.
Gewoon bestellen jongens, containers vol :grinning:

1 like

vostok giugiaro ltd :stuck_out_tongue_winking_eye: . Nog veel werk aan de winkel, oa kroon tube en iets verzinnen op de achterkant. Het uurwerk zit in een module waardoor ik zo een andere kast kan printen.

7 likes

Hij is wel bijzonder! :thinking: :wink:

3 likes

Dat heb je diplomatiek uitgedrukt :wink:

2 likes

Snap em, was meer bedoeld als proefstukje. Moet toch ergens beginnen he :sweat_smile:

2 likes

Even uit belangstelling, dit is dus een product van een 3d printer? En heb je zelf zo’n ding en programmeer je hem dan ook volledig zelf? Of koop je het, digitale, basis programma en varieert je daarop?

1 like

Getekend met een cad programma en zelf geprint op mijn Ender 3 pro. Vroeger waren 3D printers behoorlijk aan de prijs maar tegenwoordig al te vinden voor minder dan €200. Een ontwerp kan je downloaden van websites of zelf tekenen met CAD programma’s. Met een relatief simpel ontwerp als dit ben ik de hele zaterdag mee bezig geweest. Meten, tekenen, printen, ontwerp aanpassen, opnieuw printen, bijvijlen en naboren. Al met al een leuke tijdsbesteding :slight_smile:

4 likes

Zeker leuk, heb veel met autocad getekend, maar dan 2d. Wegen ontwerp. We konden ook auto’s laten rijden om ontwerp te testen. Maar dit heeft letterlijk een extra dimensie! :blush:

1 like

Voor een projectje voor mijn jongste zoon wil ik een Vostok Amphibian modden. Ik ben op zoek naar een gele wijzerplaat of een gele bezel insert.

Bv de wijzerplaat van de 650859. Enig idee waar deze los te bestellen is, of een andere passende gele wijzerplaat?

s-l400

Of een gele bezel insert voor een aftermarket bezel, waar een Seiko insert in past.

Iemand een goede tip?

Niet waar je om vroeg, maar wel te koop. De bezel van bovenstaand horloge.

1 like