Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Ongeacht het uurwerk altijd een zeer bevredigend klusje (als ie weer werkt)

Ik heb ook die niet goed loopt.
Maar daar kan ik niet zelf aan beginnen.

Wie kan dat voor me doen? (Voor een prijsje).
Want aangezien het horloge weinig kost - …

Bijna wanhopig opzoek naar een manier om een beetje kleur in mijn collectie te krijgen. Dacht aan iets extreems met de primaire kleuren rood, geel en blauw.

Heb nog een goudkleurige oude komandirskie kast liggen die ik zou willen strippen naar brons. En dan goudkleurige Tudor Ranger wijzers (geloof ik), met een diep blauwe sunburst PAM dial.

Zou ik er mee weg kunnen komen? Heb het gevoel dat het mogelijk een mooi door lelijkheid idee zou kunnen zijn.

Hmmmm. Gelukkig heb ik geen 2409 uurwerk liggen (en kan ze ook niet echt vinden bij een betrouwbaar adres). En wat voor bandje zou er bij kunnen passen???

5 likes

6 likes

Voor de liefhebbers!

Omdat het nogal een niche is, hier een linkje naar wat overgebleven onderdelen die ik verkoop.

2 likes

Dames en heren,

Zoek voor een Boctok 2416 caliber het volgende ringetje.
Snap dat een dergelijk onderdeel niet zo uit een laatje wordt getoverd maar als iemand nog en defect/gesloopt 2416 caliber heeft liggen hou ik mij aanbevolen.
Hartelijk dank voor het meedenken.

Patina in 3,2,1…:hugs:

13 likes

Hij wordt steeds “mooier” :+1::+1::+1:

1 like

Russische rat-look, gaaf hoor.

9 likes

Nog even een groene sailcloth erop gezet.
Plaatje weer compleet.

17 likes

Ziet er goed uit. :+1:

1 like

Ik vind die van jou echt zo vet!!

1 like

Heb ook een puinbak besteld. Even kijken hoe die is.

4 likes

Thanks. Ik ook😁 vind hem zo veel leuker dan eerst.

6 likes

Je zult hopelijk plezierig verrast worden dat je het ding ook als boksbeugel kunt gebruiken zonder al te veel schade … … aan het horloge.

1 like

Ben aan het rondkijken naar een 2209 uurwerk. Mijn keus is gevallen op een van de volgende twee uurwerkjes, omdat ze er redelijk netjes en schoon uitzien, en aangeprezen worden als werkend. Ik zie erg grote verschillen bij het kompas (ik geloof dat de afstelling zo heet bij een horloge toch?):

Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn. En welke beter is te kopen?

p.s De tweede foto is ter illustratie, is geen kandidaat om te kopen!

5 likes

Blijft een mooie combi :+1:

1 like

absoluut, en nog steeds blij met de band :ok_hand:t4:

1 like