Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Juist en dan ook onder een andere naam toch ook terwijl het wel Slava is …of ben ik mis met een andere… :thinking:

Er is ook nog Cornavin, maar hoe dat precies in elkaar zit weet ik niet. De meeste Cornavin horloges uit Rusland zijn eigenlijk Raketa’s, maar ik heb ook al Cornavin gezien dat eigenlijk Slava’s zijn en ook Vostoks onder de naam Cornavin.
En dat terwijl Cornavin van huis uit één Zwitsers merk is…snapt U het nog ?

2 likes

Hahaha…nee😂…maar Cornavin bedoelde ik ja🖒

En kijk eens in dit topic! :sunglasses:

“Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge”

1 like

Jip…staat in mijn favorieten…🖒😊

1 like

Hier naar toe gaan en veel lezen: http://forums.watchuseek.com/f10/

En om een beeld te vormen over de horloge-industrie tussen pakweg 1900 en 1990, lees dit maar eens:

2 likes

Hey…thanks…genoeg te lezen🖒

En als je dan toch de historie gaat lezen kom je al snel bij deze oude rommel terecht :slight_smile:
[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/trio_zpsxd8ljg8m.jpg.html][/URL]

4 likes

Heeft iemand al eens zo’'n Poljot band ingekort? Ik bedoel de rechter. (De linker geeft geen probleem die kan ik verstellen, schuif sluiting, voor mijn slanke polsen.) . Ik hoor het graag.

1 like

Yup met een mesje voorzichtig de schakels open priegelen (openvouwen) aan de onderkant, heb er al een aantal ingekort zelf.

2 likes

Ok dank je. Ik ga het proberen. Zo heb ik er ook niks aan.:slight_smile:

Amphibian: de oorspronkelijke bezel vond ik niet zo mooi staan en de blikken band is een ramp:


Bezel vervangfen door een iets ingetogener exemplaar en de band verwisseld voor een dikke van Glycine:

Resultaat: dit kan wel even zo.

4 likes

Advies van Mark gevolgd.
En zie daar, prima gelukt al zeg ik het zelf.:slight_smile:

Excuus Bos, dit is geen Vostok, maar wel modding dus…

5 likes

Goed gelukt. Misschien een keer een zwarte bezel? Dat geeft een leuk contrast.

Ik vind het al leuk als het topic blijft leven :+1:

1 like

Iemand toevallig nog een bezel en insert te koop voor en amphibia 120? Zou deze wel eens willen wisselen…

Deze vandaag maar eens in elkaar gezet. Ik twijfel nog of ik zwarte wijzers zal gaan monteren of deze zilveren houd.

6 likes

Goed gelukt Jelle! Ik denk deze wijzers houden of de peddle wijzers in zilver. Geen zwart.

1 like

Peddles, daar had ik nog niet aan gedacht.

1 like

Zou best stoer staan bij deze stevige duiker.