Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Weet ienand of er ook bronzen kasten zijn?

1 like

dan moet je naar san martin gaan

3 likes

Klopt. Maar ik bedoel iets waar ik mā€™n Vostok uurwerk in kan lepelen. Zag er 1 bij Meranom maar die is niet meer leverbaar.

1 like

Hoi Frans,
Kan je inderdaad zo overzetten. is 10 minuten werk.
Kroon verwijderen, stevig papiertje onder de open onderkant, horloge omdraaien en het uurwerk ligt op het papiertje, dan de 100 kast erop leggen, geheel weer omdraaien, 100 kroon monteren (een 710 kroon past niet op een 100 kast) en deksel dicht. klaar ben je. Zorg wel dat je de boel netjes en stofvrij houdt tijdens het omzetten :wink:
P.s mocht je die band van de 710 willen monteren dan heb je ook andere end lugs nodig :wink:

2 likes

ok, duidelijk ! Tnx. Komt goed, ik ritsel wel wat bij elkaar. @vouwfietser woont redelijk om de hoek, daar weet ik zeker dat alles goed gaat :ok_hand:t5:
Het uurwerk kan dan gelijk een beurtje krijgen.

1 like

Mijn vintage (ussr) komandirskie van een nieuw jonger hart voortzien ā€¦ 1st time for me ā€¦

9 likes

Succes :muscle:t3:

1 like

Die had ik gezien ja maar ben niet zo weg van die kastvorm.

1 like

Mercedes wijzersetje met blauwe seconde wijzer is binnen, dinsdag installeren en hopen dat ik ze niet sloop haha

Verder ben ik toch nog op zoek naar een nato hiervoor, liefst in dezelfde kleur maar ik kan niks vinden. Iemand nog ideeƫn voor een leuke, passende nato?

.

4 likes

Iemand onlangs nog iets via Meranom binnen gekregen? En zo ja: hoe lang heeft het geduurd?

Mijn 710 is onderwegā€¦ ā€œeasy peasy lemon squeezyā€ zou je zeggenā€¦

Echter Meranom geeft op hun site het volgende aan: ā€œDue to the epidemic of coronavirus infection COVID-19, delivery of orders can be very long (1-2 months). Please consider this when placing an order.ā€

Wat is jullie ervaring met verzending vanuit moeder Rusland naar ons kikkerlandje, tijdens deze corona crisis ?

1 like

Niet via meranom maar wel via komandirskie, ik had aan het begin van de corona crisis 2 horloges besteld en uiteindelijk heb ik er volgens mij 2.5 maand op gewacht. Wel telkens netjes antwoord op mijn mailtjes gehad er scheen een batch van 300 orders vast te zitten in Rusland. Ik had er ook wel rekening mee gehouden dat het langer zou duren.

3 likes

Dat is best lang :sweat_smile:. Ben heel benieuwd hoe lang de mijne er over gaat doen. Hij is iig al ā€œop de postā€.

1 like

Ik denk dat het nog wel eens kan verschillen, je zit nu een beetje weer in het ā€œnormaleā€ leven, ik weet niet hoe het nu in Rusland is maar toen ik ze bestelde was net op het begin en tijdens het hoogtepunt van de crisis dus wellicht heb je geluk.

2 likes

Klopt. De meeste bedrijven en instanties hebben inmiddels hun weg gevonden binnen het fenomeen COVID-19 en alles wat hierbij komt kijken.

Mernom zegt duidelijk op de website. Dat de levering 1 Ć” 2 maand of langer kan duren enā€¦ dat als je dit te lang vind dat je dan beter niet kunt bestellen.
Ik vind 't allemaal best en tegelijkertijd ook interessant.

We gaan het zien. keep you posted.

2 likes

8 likes

Vorige week mijn Neptune binnen gekregen die ik halverwege mei besteld heb.

Maar ik zit wel nog te wachten op een bracelet die begin april besteld is. Toevallig kwam er gisteren weer wat beweging in volgens Track17 maar is Rusland nog steeds niet uitā€¦

2 likes

In Nederland hebben we de nodige klappen gehad van de Covid-19 pandemie maar dat valt nog in de schaduw van wat Rusland momenteel te verduren heeft. Nauwelijks goede hulpmiddelen en heel veel zorgpersoneel aan de frontlinie wat eveneens slachtoffer is van de pandemie. Het is daar nog niet op zā€™n hoogtepunt. Wordt dagelijks op de hoogte gehouden. Dus als je niet tegen lang wachten kunt, zou ik overwegen bestellingen uit te stellen. Gelijkertijd wil je ook de economie draaiende houden en hen de orders gunnen, dat maakt elke keus momenteel zo wrang. Vooral geduld hebben en helaas, het ia niet anders.

2 likes

Oww dat valt nog reuze mee.

Dit daarentegenā€¦ :face_with_raised_eyebrow: Beide bij Meranom besteld?

Ik gun iedereen zā€™n orders, we moeten toch de boel een beetje draaiende houden met zā€™n allen. Gelukkig maakt het wachten mij niet zoveel uit, ik heb alle tijd.

Ik ga er even vanuit dat je daar vrienden en/of familie hebt zitten. Sterkte!

1 like

Yep

1 like

Ik heb gisteren (vrijdag 19/6) mijn orders van komandirskie binnengekregen. Ik had dat 13/3 besteld. 3 maand dus.
Heel lang aan de russische grens vastgezeten.
Onderdelen van roytone (ebay - moldaviƫ) is het ook zoiets onderweg geweest.

1 like