vouwfietser

Nieuw op dit forum postte ik foto’s van twee horloges die van mijn overleden vader zijn geweest. Allebei geen dure, bijzondere modellen, maar het Forum wist mij al snel te overtuigen van het investeren in emotionele waarde. En @Vouwfietser was vervolgens zo aardig om mij uit te nodigen eens langs te komen met de horloges. Ik mocht mee naar zijn werkkamer en, als nieuweling in de horlogewereld, vond ik het mooi om zijn ervaring en toewijding te zien. Hij heeft mijn Commodoor en de Santoz helemaal gereviseerd. Ik mocht zelf de glaasjes polijsten en de kasten schoonmaken - daar had-ie geen in zin. Wel vertelde hij mij hoe ik dat moest doen. Andre is echte een horlogeman. Vriendelijk en bereid uitleg te geven aan een nieuwkomer. Mijn eerste kennismaking met een HF-lid had niet beter kunnen zijn.

Enige tijd geleden PB gestuurd naar @vouwfietser omdat ik op zoek was naar een leuke skindiver, en hij had nog een mooie liggen! Hij is er gelijk mee aan de slag gegaan en gister mocht ik hem ophalen. Kop koffie erbij en even kletsen over horloges, en weer naar huis met een prachtige Kasper. Thanks André!

1 like

Prachtige Vostok van @vouwfietser overgenomen. Erg prettige en vlotte deal. Andre had het al opgestuurd voordat ik had betaald en vandaag kwam het horloge keurig ingepakt binnen.
Ik hou zijn aanbiedingen in de gaten.

Zojuist een mooi horloge kunnen overnemen van @vouwfietser . Prettige communicatie en snelle deal. Bedankt en graag tot een volgende keer!

Voor de tweede keer dit jaar al een heel leuke deal kunnen maken met @vouwfietser . Net zo soepel en snel als de vorige – bedankt weer, en graag tot de volgende keer!

Kundig en vriendelijk persoon, no nonsense en prettige deal met vouwfietser, ondanks tijdsdruk toch tijd voor koffie genomen, aanrader en prettig forumlid

En alweer een leuk horloge kunnen ophalen bij @vouwfietser , elke keer weer prettig om een mooie deal te kunnen maken. De aanbeveling blijft van harte staan!

1 like