VRAGEN door A en POSTEN door B, daarna VRAGEN door B en posten door C, etc etc

Nou nou😂

2 likes

Ik kan niet kiezen…

Mag ik dan @vierport vragen om foto’s van zijn GS SBGV009 en SBGV011.

15 likes

Ik wil die mooie Citizen Chronomaster van @Bidle wel zien :ok_hand:

15 likes

Uiteraard;

@tompj Kom er maar in met je mooie maanfase. Zal weer genoeg kwijl opleveren van de leden. :wink:

24 likes

Is dit de niet gelimiteerde 37mm variant?

2 likes

Klopt, wat mij betreft de mooiste variant, want ben niet zo van de gouden accenten. Draag hem momenteel op een rubber band. Erg fijn!

11 likes

As you wish @Bidle:


(Even aanklikken!)

Dan doe ik als ‘B’ weer een verzoekje aan ‘A’:

@bidle wil je die geweldige Minerva Avus laten zien?

17 likes

@Chlorophyl, laat die Bakelite knaller nog eens zien :+1:

2 likes

Uiteraard, doe ik gelijk beide Avus’en :wink:
Blijven mooie horloges en de zilveren kast draagt daar toch ook aan bij. Je ziet het meteen en heeft toch een net iets warmere uitstraling dan staal.

Deze vind ik zelf de mooiste van het stel.

@XXoF Wellicht wil jij jouw mooie Heuer Autavia 2446m laten zien. :+1:

18 likes

Tuurlijk kerel.

@royke74 mag ik die dikke Oris klatser van jou zien?
Je weet wel die ene?. Ja doe eens.

23 likes

Man, wat een ongekend mooie horloges!

3 likes

Leuk topic Frank @HorlogeHalle! Ondanks al het Tudor geweld dat je bij je had onlangs was ik erg onder de indruk van je Oris op die lichtblauwe band. Show die maar graag!

Een ander horloge wat in mij opkomt is van @Bidle (ik weet het, al de derde in dit topic). Ik vind jouw gouden Vacheron Constantin er altijd met kop en schouders bovenuit steken :heart_eyes: Wil je die showen?

2 likes

Bij deze.

@Bauhaus kom maar door met de geophysic ajb

16 likes

Zeker een van de mooiste varianten! Dat aanwinsttopic had ik even gemist.

Er is een limited met de golden eagle op de wijzerplaat maar ook nog een limited met een gouden secondenwijzer. Dit is wel de rustigste uitvoering.

De blauwe is ook heel mooi maar die is weer 40mm. De groene en de rode vind ik te aanwezig.

2 likes

Uiteraard, had hem de afgelopen dagen nog om. Ben zelf met name erg gecharmeerd van de kast en het uurwerk zelf. Met name ook door wat Kari erover geschreven heeft nadat hij het uurwerk uit elkaar had gehaald.

@h47 Wellicht wil jij je mooie combi laten zien; de Submersible. Goed dat je die toch gehouden hebt!

23 likes

De blauwe sprak mij ook erg aan, enkel idd de maat is het net niet. Een vriend heeft hem gekocht dus kan hem binnenkort eens passen. :+1:

2 likes

ben jij of ken jij iemand met een VC overseas? post hem hier! zou graag eens foto’s zien die niet door de marketing department van VC zijn gemaakt

2 likes

Leuk draadje! Hier is ie.

Welke wil ik graag nog een keer zien? De meeste staan hier al maar de 62MAS van @Utrecht2, daar kan ik geen genoeg van krijgen!

13 likes

Hier is hij!:heart_eyes:

Kom maar op @Daan010 met die schitterende Tudor heritage chrono, mijn geplande aankoop in 2020

12 likes

Uiteraard, eindelijk weer eens een leuk topic :+1:t2:

Waarbij ik graag van @Bidle ook zijn Enicars zou willen zien, ben niet precies op de hoogte van wat je hebt, maar in ieder geval die chrono van Gerard :smiley:

18 likes