Vrijdag 15 April.... Plaatjesdag

Nog steeds deze

4 likes

Li ricchi cchiĆ¹ chi nnā€™hannu, cchiĆ¹ nni vonnu.

3 likes

Deze was een tijdje mijn dailyā€¦

4 likes

Kwijl: :yum:

7 likes

7 likes

Oops I did it againā€¦

8 likes

Je chrono verkocht, of voor erbij? Top horloge! Wat mij betreft de perfecte maat voor de PO.

Sinn??

1 like

Chrono inderdaad weg. Helaas, is hij te fors voor mij, want ik vind die het allermooiste design hebbenā€¦

Maar ik ben ook erg blij met deze.
Wellicht ruil ik deze nog eens in voor een zwarte gmt. De maat is perfect inderdaad.

2 likes

5 likes

Ben ik met je eens, hoewel een fantastisch design is hij verder echt te groot en dik.

Ik zou het lekker bij de blauwe houden. Super ding, en zou ik zelf ook nog wel eens aan de collectie toe willen voegen!

Voor iedereen die er niet uitkomt: Dit is de tourbillon van de Vacheron Constantin Ref 57260, 's werelds meest gecompliceerde horloge. Met 12 cm doorsnee weinig draagbaar dus niks voor mij. :smiley: De tourbillon zelf zal 1,5 of 2 cm zijn, en het afwerkingsniveau is waanzinnig.
Maar wat een plaatjeā€¦

3 likes

6 likes

Ik begin Omega fan te wordenā€¦

4 likes
3 likes

Ik kan het niet meer bijhouden hoor. Even een tukje doen, maak mij over een paar jaar maar weer wakker :smiley:

Deze is ook mooi, maar de chrono was helemaal een topper. Jammer dat ie weg is, of gaan we die hier nog wel eens voorbij zien komen?

Met deze regen

2 likes

Nog even twee schitterende plaatjes danā€¦ Gewoon omdat het kanā€¦ En omdat ik ze echt mooi vind.

Pieter.

7 likes

De chrono was ook prachtig inderdaad! Heb hem geruild en het is toch beter. Mijn polsen zijn te smal.

Als ik nog eens tegen een zwarte gmt aanloop wil ik die nog wel hebben. Maar sowieso een Planet Ocean in de collectie.

2 likes