Vrijdag 21 Oktober 2016 --->> Plaatjesdag!

Met een kleurtje het weekend in, goed weekend!

10 likes

Ik doe mee met kleurtjes, maar dan een beetje @RobertGerard style :laughing:

4 likes

He, dat is een bekende…:slight_smile: Van harte!

1 like

goed weekeinde !

3 likes

Gisteren weer wat foto’s gemaakt van mijn GMT Master. Het blijft een topper, elke dag weer genieten als ik hem omdoe. Binnenkort ga ik de ‘Coke’ insert wisselen voor een faded ‘Pepsi’, maar tot die tijd nog genieten van zwart/rood :slight_smile:

9 likes

7 likes

Deze week heb ik een reflectieve ondergrond gemaakt, voornamelijk om horloges te fotograferen. Dit is de oogst tot nu toe. Ze zijn nog niet heel fantasierijk, maar eerst maar eens geprobeerd of het überhaupt werkt.

13 likes

Mooi man! Dit werkt in ieder geval prima :ok_hand:

1 like

Die blauwe Seamaster is toch zo belachelijk mooi he, en die foto maakt hem zeker niet lelijker :upside_down:

2 likes

Mooi…gaaf! En inderdaad die blauwe Seamaster is geweldig! :thumbsup:

1 like

Ha vrijdag plaatjesdag :sunglasses:

Vandaag deze Jaquet-Droz in de hand van:

Mickey Mouse, op de eerste plaat van de Faces.

Deze dus:

Plaatje kijken en plaatje luisteren:


Met o.a. Rod Steward en Ron Wood!

Fijn weekend allemaal :sunglasses:

7 likes

Eindelijk de monster bracelet erom (met dank aan @robbie409) , dus tijd voor deze Monster om van de zon te genieten. Vind het geweldig hoe de plaat en de bezel veranderen van kleur :wink:

3 likes

Gotta love those Faces (en ihb Ronnie en Rod!) :thumbsup:

1 like

10 likes

Gespeeld met de Prisma app

8 likes

Plaatje van internet.

2 likes

7 likes

Hele have collectie en dito foto’s. Straks krijg je verzoekjes van mensen die met hun collectie bij jou op de foto willen.

1 like

Voor de verandering vandaag maar eens een eigen plaatje, mijn inzending voor de fotocompetitie van deze week.

Fijn weekend allemaal!

5 likes

https://scontent.xx.fbcdn.net/t31.0-8/14712975_10154687157667425_143281593796858735_o.jpg

4 likes