Vrijdag 22 mei!

Lekker zomerse zulu op m’n Magrette MPP

[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/8AEA8EC6-CADD-4AD1-891E-6F26CF782B3B_zpskne9jp6q.jpg.html][/URL]

1 like

Vaak om mijn pols mee naar buiten… :blush:

5 likes

Nog een postje dan, omdat het vrijdag plaatjes dag is!

Gues the watch behind the monstrous LUME!! Rechts had overigens een voorspong, die zat bijna de hele namiddag om de pols, links 5 min tijdens een sigaretje.
En @gnik mag niet meedoen, die heeft een voordeel (1st hint)

1 like

Heel mooi horloge staat erg hoog op de want list, is dit de 39 of 36mm?

Dit is de 36 mm die bevalt uitstekend,alles in juiste proporties ,maar dat is mijn mening natuurlijk!

36mm beter dan 39mm wat mij betreft

heb de 39mm om gehad en die is net een tikje te groot

39mm is voor mij de perfecte maat. Qua wijzer- kast verhouding komt de 36mm mooier uit.

Maar ja, het is allemaal zo persoonlijk dat niets beter of slechter is, toch?

Absoluut waar!

Ok, ok. Maar dan de kleur van de dial raden…

Dat vind ik persoonlijk ook het mooiste maatje

Van de linker mag je een poging wagen.

Hoe zit het met jouw patina avonturen?

Ik heb de natuur even nog zijn gang laten gaan

Kan nog net voor 24 uur.
Supervet koopje op horlogevandaag van een tijdje terug. Absoluut geen teleurstelling, zeker niet met deze Ko band eraan.

1 like

ook mooi!

3 likes

Mooie passende band op deze klok, ben zelf ook al meerdere keren in de verleiding geweest een AVI aan te schaffen.

@gnik, doe ik tot op heden eigenlijk ook altijd. Maar ik wil nog eens LOS aanschaffen voor het bijna zwarte effect zoals hier:

Niet mijn foto BTW, spreekt voor zich, maar dacht meld het toch even.

VAGINaA, EERSTE KLOK VERKLAPT

leuk zo’n censuur op het forum, het eerste woord van mijn reactie mocht blijkbaar niet. En ik dacht het nog wel netjes op te lossen ipv: kwalitatief uitermate teleurstellend te gebruiken.

Wat is ie mooooi @watchagain

1 like

Mijn 4e Seiko ooit was een military … back 2 basic again.

Beetje laat maar gisteren deze:

[URL=http://s781.photobucket.com/user/jmn67/media/Diverse/72EDF769-6343-4A45-8836-CE2A24C6C53B_zpsqaef9otz.jpg.html]

[/URL]

Heel mooi :wink: en veel waar voor je geld!
In Augustus komen ze weer (beperkt) beschikbaar. Dus als je interesse hebt, houdt de website in de gaten!