Waarom vind ik Invicta een verzamelwaardig merk?!

Snap niet hoe je van die mooie vintage exemplaren kan overstappen naar die (hommage) rotzooi.

Blijf hier toch steeds aan denken…

Ik weet (bijna) zeker dat ik met onderstaande Seiko’s op het Forum de enige ben :

En deze is er nog eentje van op het Forum, dat maakt dus twee

3 likes

Toch bijzonder dat er altijd weer Seiko’s, (het wachten is op de Omega’s en Roleksen) ten tonele verschijnen. Ik vind Invicta een onoverwinnelijk merk…

2 likes

TS begon :wink:

Leuk stukje!!

@SybrenAnne Wanneer verschijnt jouw vergelijkbare topic over Credor en unieke Seiko’s!?

3 likes
1 like

Vind deze, uit de huidige collectie, nog goed te doen

2 likes

Die Invictas zijn me toch bakbeesten.
@Chillekasper die op zijn horloge staat.

3 likes

Doe lekker je ding!

Persoonlijk vind ik de vintage modellen vele malen interessanter en ik kijk met argusogen naar wat het Invicta als eigenaar met het merk Glycine doet maar dat terzijde.

Beetje eigenwijs is tof, zij die niet doorsnee zijn groeten u :wink:

2 likes

Prachtig verhaal! Ik vind topics zoals jij hebt gemaakt de reden waarvoor ik naar het forum kom.
Met zoveel passie schrijven over een merk dat jou iets doet! En eerlijk is eerlijk, die vintage modellen zijn ook gewoon erg mooi! En als jij de moderne ook mooi vind, lekker dragen en :poop: hebben aan iedereen! :grin:

3 likes

Dit is wel oogsnoep. Prachtig

En verder wat @GBJ zegt. Je bent een aanwinst voor dit forum @Chillekasper

6 likes

Niet echt hetzelfde toch,… :thinking:

Enfin,… terug naar de mooie vintage Invicta’s ipv de 13 in het dozijn Seiko’s. :wink:

4 likes

Er is maar één Kasper ! :slightly_smiling_face:

Just like me :blush:

1 like

Jezelf onderscheiden doe je toch door je daden en niet door je bezittingen?
Of is dat zó 2018?

1 like

Dat is waar. Maar je kunt je wel degelijk ook op andere manieren onderscheiden. Uiterlijke vertoning, maar omdat dit een horloge forum is, is dit ook mogelijk met de horloges die we dragen. :wink:

4 likes

Mooi verhaal kerel, doe je goed.
Wat een prachtige foto’s ook van geweldig mooie horloges .
Wat een mooi merk van oorsprong.

1 like

Mooi verhaal Casper leuk om te zien dat je zo gek op een merk bent. Prachtige vintage Invicta! :star_struck:

1 like

Je vond deze bijdrage de moeite waard om een 4 jaar oud topic naar boven te halen?

3 likes

Ik vind het wel filosofisch klinken :joy:.

1 like

degeneratie