Waarschuwen voor A. Mosterd

Beste forumleden,

Hierbij wil ik iedereen die dit bericht leest waarschuwen voor A. Monsterd a.k.a S. Berends (Marktplaats).

Niet zo lang geleden ben ik gevallen voor een Seiko 5 (serienummer 500118) en ben ik overgegaan op aankoop. Dit goudkleurige horloge vond ik op Marktplaats bij ene S. Berends. Contact verliep zeer vloeiend via de Marktplaats chat. Het horloge kwam uiteindelijk ook aan, maar helaas bleek het horloge het een en ander te mankeren. Daar heb ik A. Mosterd gelijk via de Marktplaats chat op gewezen, maar helaas reageerde hij niet op mijn bericht. Daarna heb ik hem minimaal nog vijf keer gevraagd om te reageren, maar te vergeefs. Nu ligt het horloge voor reparatie bij Monsterwatches.nl. Waarschijnlijk moet het gehele uurwerk worden vernieuwd.

Dus wees opgelet voor deze waardeloze verkoper, want hij verkoopt diverse horloges op Marktplaats.

Groet,

Nigel

Beste @hendrik,

Bedankt voor je aanvulling.

De verkoper was op de hoogte van het probleem, want hij heeft aangegeven dat hij ziek was op het moment dat ik aangaf wat de problemen van het horloge zijn.

Ik zou mijn bericht wat aanpassen in verband met “om hier met naam en toenaam mensen te schandpalen”.

EDIT:
Bericht/oproep omgezet in pb naar topicstarter.
Jur