Waarschuwing Marktplaats-aanbieder: Omega Seamaster 2254.50.00 / 2054.50.00

Overbied me maar!

2 likes

gedaan :slight_smile:

2 likes

De onervarenheid houdt geen stand, aangezien ik alle nodige informatie aan hem heb doorgegeven, het op de kaartjes staat en ik nogmaals heb aangegeven dat de nummers niet overeenkomen.

Wat een enorme rat is het.

Heb jij hem zelf om,zo op je foto te zien(avatar) ?

Je zou toch beter moeten weten na je ervaringen met de Tag Heuers :wink:.

3 likes

Dat was net vóór de Tag Heuers.

Een veel voorkomen probleem is dat mensen weinig aan begrijpend lezen doen, met dit als gevolg. Ik heb één terug genomen en de andere Tag Heuer terug gekocht voor een mooie prijs.

1 like

Nee, ik vond de full size-versie te groot voor mijn smaakt en deze verkocht. Vervolgens de midsize-versie aangeschaft.

Ik doelde op de huidige bieder :wink:

Zo te zien heeft de beste man het aangepast

ik heb 1700 gezet, 3000 was erover :^
Hopelijk komt hij ze brengen en gaat hij met een paar tanden minder terug naar huis
Tanden in zijn omega he …

1 like

oeps hij wil al verkopen

Ik heb het horloge voor €1375,- aan hem verkocht. Ervan uitgaande dat alle papieren klopten, adverteerde ik hem voor ongeveer €1650,-. Voor €1600,- zou je op zijn minst wel mogen verwachten dat de papieren klopten. Zelfs €1600,- is naar mijn mening veel te overpriced.

Grappig vind ik wel dat er dagen na mijn bericht aan hem niets gebeurde, maar na dit topic het gelijk werd veranderd. :slight_smile: Wellicht is hij hier lid? Of misschien getipt door iemand, hehe.

1 like

kan altijd, er zal uiteindelijk één pechvogel zijn

Wie was dan de €4.000,- die mijn €3.600,- overbood?

Hij wil m’n 06! :joy::joy:

1 like

Pas op he, jan perlon wellicht :joy:

1 like

Ik wilde 'm juist doorverwijzen naar onze Jan! Haha

1 like

Misschien dat ik niet begrijpend kan lezen, gelukkig wel zonder problemen een horloge kopen en verkopen :+1:

2 likes

Komt waarschijnlijk omdat je niet begrijpend kan lezen. :wink:

3 likes

Of gelezen dingen niet kan begrijpen en lezen