Wachtlijst Rolex 116710BLNR

Geef mij, het gewone gepeupel, dan maar de mogelijkheid. Ik rij wel een stukje voor die paar 100 euro…

5 likes

Gelukkig niet

Mja, maar een Rolex particulier verkopen lijkt me GWOON geen tof idee gewoon… Ik zou hem dus zonder enige winst aan een grijze handelaar moeten verkopen of zo… en als nog… Waarom zou ik die moeite doen om hem met een paar 100 euro winst te verkopen? Zonde toch? Contant geld weer laten bijschrijven etc etc etc hoop rompslomp

Plaatje dan maar :sunglasses:

15 likes

Kan niet ontkennen dat het met name ook door jou komt!

1 like

Ik sta sinds begin maart op de ‘wenslijst’ van Schaap Citroen; echter is mij wel medegedeeld dat de wachttijd zo maar kan oplopen tot 2 jaar en dat het überhaupt de vraag is of de mensen die nu wachten nog aan de beurt komen. Aangezien het S&C hoofdkantoor vanuit de achterdeur veel modellen doorverkoopt aan grijze dealers en het zo maar kan zijn dat dit model op termijn ‘discontinued’ wordt.

Zie ook: BLNR nu kopen of wachten op nieuw uurwerk

1 like

Verschrikkelijk idd…ik leef echt met je mee. Valt niet mee zo’n zwaar leven te hebben.

tenor

10 likes

Hoezo??? Wat is dan de reden dat ik dat wel zou moeten doen??? Ik mis hier iets geloof ik… Waarom zou ik gelijk dollar tekentjes moeten zien als ik zo’n schooibedrag zou kunnen verdienen en daar ook nog ontzettend veel werk voor zou moeten verrichten? Pooiers zou moeten ontvangen en ander scum om een horloge over te kopen met misschien wel vals geld etc.? Waarom zou ik die rotzooi overhoop trekken dan!?

1 like

Ik zou gewoon niet meer naar buiten gaan.

11 likes

Dat jij je durft te begeven op dit forum vol met plebs :thinking:. Je voelt je nl nogal verheven boven de rest…
Adelijk komaf mss en recentelijk losgelaten?

4 likes

je drukt je misschien wat ongelukkig uit, maar ik snap je wel. dat je iets KAN kopen wil niet zeggen dat je het MOET kopen :slight_smile:

ik ben het ook wel met je eens dat je een risico loopt. maar goed, just my two cents…

Viel me op dat @robbie1 nimmer een horloge heeft gepost, of zie ik dit verkeerd?

3 likes

Ik denk dat Robbie met een flinke korrel zout genomen(?!) moet worden.

Lijkt me een

6 likes

Valt wel mee…

3 likes

Heb er in januari een gekocht. Gewoon bij de AD in de stickers. Slaapt rustig in de kluis :grin:

Jammer, dragen dat ding! De mijne gaat vandaag ook weer om. Lekker shinen in de :sunny: die PCL’s en het kobaltblauwe deel van de bezel…

1 like

Waarom zouden ze dat doen, als ze die gewoon aan klanten kunnen verkopen? Die betalen meer dan grijze handelaren, of snap ik het niet helemaal?

Om de grijze handelaren de minder courante modellen te laten (blijven) afnemen, moet men ze af en toe ook een snoepje geven. Zo werkt dat in de handel nou eenmaal. Win - win voor beiden.

6 likes

Dat is ook mijn gedachte

3 likes

Geef me één goede reden? Alles wat ik op dit forum post word toch als crimineel beschouwd. Ik heb helemaal niets met jullie, sterker nog… Ik denk dat ik me gewoon uit ga loggen hier. Ik stoor me mateloos aan jullie gedragingen en continue stiekeme uitdagingen na dat ik iets van minder politiek correctheid heb getoond. Het lijkt er sterk op dat jullie allemaal lijden aan het verwende vervelende kinder syndroom dat menig Nederlander in de greep houd. Verder heb ik nog altijd stille hoop dat jullie daar met z’n allen eens keihard mee op de plaat gaan maar gelukkig voor jullie is NL klein of groot genoeg om altijd hier gesetteld te blijven.

Ik zie geen toegevoegde waarde van horloges kopen waar ik niet achter sta, ondanks dat deze me een beetje winst zouden kunnen opleveren.

Ik zie ook geen toegevoegde waarde om foto’s van mijn horloges of pols met horloge te posten.

Ik zie eigenlijk ook geen toegevoegde waarde meer in antwoord geven op types als jou, @Sammie @lasteraar etc…

4 likes