Ik zou gewoon niet meer naar buiten gaan.
Dat jij je durft te begeven op dit forum vol met plebs . Je voelt je nl nogal verheven boven de rest…
Adelijk komaf mss en recentelijk losgelaten?
je drukt je misschien wat ongelukkig uit, maar ik snap je wel. dat je iets KAN kopen wil niet zeggen dat je het MOET kopen
ik ben het ook wel met je eens dat je een risico loopt. maar goed, just my two cents…
Valt wel mee…
Heb er in januari een gekocht. Gewoon bij de AD in de stickers. Slaapt rustig in de kluis
Jammer, dragen dat ding! De mijne gaat vandaag ook weer om. Lekker shinen in de die PCL’s en het kobaltblauwe deel van de bezel…
Waarom zouden ze dat doen, als ze die gewoon aan klanten kunnen verkopen? Die betalen meer dan grijze handelaren, of snap ik het niet helemaal?
Om de grijze handelaren de minder courante modellen te laten (blijven) afnemen, moet men ze af en toe ook een snoepje geven. Zo werkt dat in de handel nou eenmaal. Win - win voor beiden.
Dat is ook mijn gedachte
Geef me één goede reden? Alles wat ik op dit forum post word toch als crimineel beschouwd. Ik heb helemaal niets met jullie, sterker nog… Ik denk dat ik me gewoon uit ga loggen hier. Ik stoor me mateloos aan jullie gedragingen en continue stiekeme uitdagingen na dat ik iets van minder politiek correctheid heb getoond. Het lijkt er sterk op dat jullie allemaal lijden aan het verwende vervelende kinder syndroom dat menig Nederlander in de greep houd. Verder heb ik nog altijd stille hoop dat jullie daar met z’n allen eens keihard mee op de plaat gaan maar gelukkig voor jullie is NL klein of groot genoeg om altijd hier gesetteld te blijven.
Ik zie geen toegevoegde waarde van horloges kopen waar ik niet achter sta, ondanks dat deze me een beetje winst zouden kunnen opleveren.
Ik zie ook geen toegevoegde waarde om foto’s van mijn horloges of pols met horloge te posten.
Ik zie eigenlijk ook geen toegevoegde waarde meer in antwoord geven op types als jou, @Sammie @lasteraar etc…
Graag. Bedankt!
Eén maar?
Okay, een foto van jouw horloge om jouw pols zou dan tot nog toe je enige zinnige bijdrage zijn aan dit forum.
Mooie reden toch…?!
Toegevoegde waarde behaal je enkel met wat whiskey
De rest is saai en zinloos
Om hier inhoudelijk op te reageren.
Ben je al weg?
Dit zelfde hoopte ik ook stiekem voor jou…dat je die paar honderd Euro waar je nu een beetje snobistisch je neus voor ophaalt straks heel hard nodig hebt om je week boodschapjes mee te doen omdat het financieel wat minder gaat.
Niemand verwijt je dat je die BLNR niet koopt maar wel de manier hoe je dit hier overbrengt.
En met alleen grootspraak hou je het hier niet lang vol voordat leden dit doorhebben.
Dus log lekker uit, koop een horloge…maakt niet uit wat…Casio, Seiko, Invicta…whatever en log weer in en post mooie plaatjes van je nieuwe aanwinst
Doei
Ah…zak chips naast me en Duits bier (Lidl) niet te duur natuurlijk. Ik zit er weer klaar voor…:
heerlijk dit. Even de beentjes laten rusten na anderhalf uur me de kolere te hebben getrapt op de Pinarello Dogma. Zo komt u maar…
Ik denk dat je hiermee een klein beetje kwaad bloed hebt gezet. Velen hier willen graag een BLNR en krijgen te horen dat ze nog minimaal een jaar mogen wachten. En dan zeg jij dat hij voor jou makkelijk te regelen is. Zonder een hoe en waarom. Geen tips, geen uitleg. Daar heeft niemand iets aan. Behalve dat het zou kunnen steken. Snap je?