Wachtlijst Rolex 116710BLNR

Iemand enig idee wat de wachtlijst van de nieuwe ‘pepsi’ is? Ik vind dat ding echt zo ontzettend mooi, voor mij by far de mooiste rolex die nu nieuw te koop is.

De eersten worden naar verluidt dit najaar geleverd. Maar dan weet dus nog niemand hoe lang het wachten is. De vaste klanten zullen wel het eerste in aanmerking komen, grijs zal er een paar krijgen & met een flinke premium doorschuiven en wij mogen achteraan sluiten…:sunglasses:

1 like

En niemand denkt: _ Je bent wel van patjepee als je aan dit circus meedoet _

2 likes

Geweldige klok deze Rolex, hou wel van de kleurstelling. Alleen die prijs! ik zie mij thuis komen …zeg schat wat dacht je van een Rolex GMT…wat kost ie? ehhh …ik: binnesmonds mompelend 8,5k en nog wat hmphuh wat! zeg je!! dan gaat er een vinger wijzend naar de logeerkamer en voorlopig een 6 maanden op m,n tanden bijten :joy:

1 like

Maar je zei ook :

En dan is dit toch echt de realiteit :

2 likes

Niet letterlijk nemen , is en voorbeeld. Maar gewoon voor geen ene klok ga ik op een lijst staan thats all. Heeft even niets met het bedrag te maken, gewoon ik ga niet op een lijst staan punt. Tzt komt er ook een Rolex en dan ga ik in onderhandeling over de prijs en inruilen als ik tot een overeenkomst kom dan ram ik die munten op tafel en klok onder armen en genieten. No wachtlijst voor mij.

Prima !

Ik lichtte het alleen maar even toe om @Vleermuisman zijn vraag te legitimeren. :+1:

3 likes

No Problem Boetje, ik geef alleen maar aan dat ik voor geen ene klok op een wachtlijst ga staan. Ben echt een liefhebber van klokken goedkoop , duur bij mij hangt er geen prijskaartje aan vast om een klok mooi te vinden. Han da Vinci maakt ook mooi Seiko creatie’s daar geniet ik ook van. Heb zelf 3 Seiko’s waar er 2 van Gemod zijn en die draag ik ook met veel plezier.

1 like

Kwestie van vraag, aanbod en hoe graag je iets wilt hebben…

Dat snap ik, uiteraard, dat heb ik precies zo. Bij mij gaat het ook niet om het prijskaartje maar ik knap er ook niet op af. Ik kon je ook prima volgen alleen je opmerking dat je hem bij onze grijze vrienden zou ophalen snapte ik, net zoals @Vleermuisman, even niet.

1 like

Klopt, net een CLA shooting break aangeschaft. Koste me een rib uit m,n lijf maar ben ook tevens m,n teennagels kwijt!..:joy: wat en geld. Maar wat rijdt het ook lekker en dan vergeet je snel weer wat ie gekost heeft.

1 like

Zo is dat! :+1:t4:

Wat ik dan weer niet snap is dat men (ook eega’s) aanschaf van een vervoermiddel niet erg vindt, maar aanschaf van een kostbaar horloge wel.

Dit terwijl een vervoermiddel een bar slechte investering is…:thinking:

1 like

Klopt, gaat mij erom dat je bij onze grijze vrienden niet op een wachtlijst komt te staan. Althans daar ga ik vanuit. Kijk regelmatig op verschillende sites van sommige onder ons en zie daar schitterende Rolexen staan die je volgens mij zo aan kan schaffen. Alhoewel bij William Wien staan ze op de site maar dan zit er een wacht op van een paar weken, staat niet vermeld. Maar daar is over heen te komen natuurlijk. Maar een wachtlijst van een 1 tot 2 jaar waar ik sommige over hoor praten dat gaat mij echt te ver dan is de lol er voor mij echt wel af. Dat heb ik er gewoon niet voor over en ook niet het geduld voor. Kijken, kopen en om de pols…:muscle:

Punt is dat je bij een AD list betaald en bij onze grijze vrienden enkele duizenden boven list. (Voor de moeilijk verkrijgbare Rolex’n) :wink:

2 likes

Op de horloges waar wachtlijsten voor zijn, en daar hebben we het tenslotte over, ga je dik over list bij onze grijze “vrienden”

2 likes

Ja vertel mij wat, een auto kopen en een jaar later inruilen…dan springen de tranen je in de ogen, slechtste investering die er is.
Je schijft op de meeste wagens in een jaar tot 2 jaar meer af dan een Rolex.
Heb er sommige collega’s daar ook mee om de oren geslagen en dan is het van ehh ja je heb wel gelijk die Rolex is na 5 jaar hooguit ene paar honderd minder waard geworden en sommige zijn zelf meer waard.

1 like

Hij hoort om je pols, niet onder je arm.

3 likes

Of zelfs een korting krijgt.

:wink::+1:

13 likes

Neem ik zomaar van je aan. heb dat ook wel gezien.

1 like

Gewoon de prijs betaalt zoals afgesproken.