Waltham zakhorloge

Warranted 10 K US Assay kan erop duiden dat het horloge ‘solid gold’ is, dat komt de waarde ten goede, in plaats van ‘Goldfilled’

Een juwelier kan dat volgens mij gemakkelijk voor je testen.

“Meneer Koen” zal zich misschien wel melden, maar die heeft misschien ook andere dingen te doen in het weekend :relaxed:

Succes en fijne zondag nog! :relaxed:

Mooi zakhorloge, de goudwaarde van de kast is bij 10 Karaat (ca 40% goudgehalte) is natuurlijk niet zo hoog

1 like

Goedenavond,

De waarde is de goudwaarde, welke afhankelijk van het gewicht waarschijnlijk rond de 300-500 euro ligt.

Horloge heeft een leuk 15 steens uurwerkje, maar niet iets heel bijzonders. Ik weet niet zeker of de wijzers de originele set zijn.

3 likes

De waarde is zeker weten veel meer maar bedankt voor alle reacties! Zodra wij de exacte waarde weten zullen wij dat hier vermelden.

fijn dat jij het beter weet dan @koen die ik toch wel een expert zou noemen op dit gebied :joy: Helaas ben je geen miljonair geworden door deze erfenis maar dat is niet anders…

2 likes

Hoe weet je dat nou weer zo goed? Je komt hier vragen om wat het waard is, dan hoor je dat en dan is het ‘zeker weten’ veel meer? Gebaseerd op wat dan?

2 likes

Naief noemen ze dat.

1 like

Ik ben taxateur zowel in loondienst als zelfstandig en geef @koen gelijk het is een fraai horloge maar niet super waardevol en laag goud gehalte. Bijna zonde om te verkopen gezien de waarde