Hmmmm, volgensmij denk jij dat de perceptie van "veel " voor iedereen hetzelfde is. Bovendien heb je nu wel genoeg laten zien in dit topic dat 150⬠voor jou niet veel is en dat je er de kachel mee aanmaakt. Het is een principe kwestie.
Het is hier dan ook het horlogeforum, en niet kortingsbonnen.nl.
Waar alleen rolex, omega, patek en breitling word geaccepteerd anders ben je een arme sloeber!
Dat maak jij er zelf van. Beetje jammer zoān calimero-houding. Maar goed, ik ga verder aan de deurmat liggen in afwachting van mān 60 jaar oude Tissot
Aaah kijk dat is beter, welk modelletje is het geworden?
Mooi! Ik heb vorige week de nieuwe visodate gekochtš„°
De Ʃchte realiteit is dat die 1e paragraaf van je ontzettend pedant is.
En dat er voor 145 diverse horloges te koop zijn, zelfs automatische!
(Ik ben het wel eens met het 2e gedeelte; maar dat is nou eenmaal hoe de menselijke psyche werkt. En waarom je bijvoorbeeld wel gek zou zijn om het volle pond te betalen voor een krat bier, wetende dat het volgende week weer in de aanbieding is, of toiletpapier ).
Absoluut. Erg fijne horloges zelfs. In elke prijsklasse valt iets leuks te vinden. Maar erg veel lager moet je niet meer gaan. Een leuke Gshock aan 100 euro misschien. 95 euro is weinig, en de 1953 is met gemak 150 tot zelfs 200 euro waard. DƔt is mijn punt. En dat je dus niet moet gaan melken omdat je de boot gemist hebt aan 95 en nu opeens een normale marktprijs moet gaan betalen.
Menselijke psyche enzovoort enzovoort, allemaal goed en wel, zoals Superduiker ook zelf al zei; ādan wil je het ding gewoon niet graag genoegā
Over kortingsbonnen⦠doe jij die constellation al weg!?
Seiko mag ook nog
Invicta begint nu pas echt overeenkomsten te krijgen met Rolex!
Sorry hoor maar E 135,00 min E 40,00 is E 95,00 en geen E 50,00 !!!
Gaat ook nog verzend kosten af ! Nu wel !
Maar je mocht altijd bieden !!!
Oh wat heerlijk allemaal. Wie had dat gedacht toen we de actie begonnen.
Lijkt wel een sociaal experiment zo.
Ooh gelukkig daar heb ik er een van! Ik hoor er ook bij huuuuj!
Advertentie bestaat niet meer. Ik vraag me af, heeft TS zelf laten verwijderen of was het niet conform regels.
Hij is verdampt heb het niet verwijderd!!
Wie is TS ???
Topic Starter. Jij dus.
Ha dank je.
Ik leer hier elke dag meer A K (af kortingen)
Binnen 6 maanden voor meer aanbieden? Was oorspronkelijk bedoeld voor winst maken op Rolex, etc, maar is hier misschien ook gewoon van toepassing?