Wanneer komt de eerste Invicta Pro Diver 1953 in het blauwe gedeelte ?

Straks gaan we jou pesten omdat je zo als een pruim overkomt :joy::joy::joy::joy: Kinderen zijn hier echt niet zo mee bezig, ik heb les gegeven op middelbare school en werk nog steeds met jongeren en weet dat uit eigen ervaring.

2 likes

Docent Engels?

7 likes

Godsdienstles :sweat_smile:of leerling dakdekkers?

Fashion Academy

1 like

Inderdaad levensbeschouwing icm maatschappijleer.

https://www.horlogeforum.nl/t/te-koop-invicta-1953/269396

Met 5 euro winst zelfs! Over 10 jaar zijn deze Invicta’s lachend 10k.

1 like

Ik zou zeggen koop er ook snel eentje…

€5,- + een two tone jubilee… die denk ik wel iets meer waard is dan €5,-

Emotionele oproep aan alle 1953-verkopers :
Vraag zoveel mogelijk !!!
Het gaat om mijn pensioen namelijk.

Dan zou ik je maar laten inschrijven bij de voedselbank als je pensioen afhankelijk is van die Invicta 1953😅

2 likes

En weer een Topper die gewoon netjes de prijs vraagt die hij ervoor betaald heeft.

Zie je wel … die liefde heerst hier gewoon op een paar uitzonderingen na die top dollar willen zien (you know who you are :slight_smile: )

7 likes

Gooi nou geen terpentine op het vuur.

2 likes

een top les of topless?

1 like

:joy::joy::joy::joy:

Ben ik blij dat jij voor niets werk!
Hou vol dat liefdadigheid werk!!!

1 like

Nou niet om mezelf op de borst te kloppen, maar om een beeld te schetsen ik werk gemiddeld genomen op jaarbasis per week een uur of 20 inderdaad voor niets, soms is dat 5 uur per week en vaker 25 a 30 uur.
Iets met vrijwilligers werk.

Dit is naast een full time (40 a 45 uur per week) betaalde baan trouwens.

Ik beoordeel verder niemand maar er zijn nogal sterke uitspraken gedaan in dit topic (niet door u overigens) hierover. (ik heb stiekem namelijk best moeten lachen om de kwinkslag / humor in uw verkoop topic, en u zat heel netjes onder de officiële list prijs ik nam daar geen aanstoot aan dus ik doelde totaal niet op u :slight_smile: )

Persoonlijk geloof heilig in community en een ander met dezelfde hobby/bezigheid/voorliefde of vul zelf maar in daarvan mee te laten genieten zonder daar zelf financieel beter van te worden.
De intrinsieke beloning is niet te koop en onbetaalbaar vind ik, en dat is mijn mening/waarheid.
Uw mening en waarheid zal wellicht anders zijn en die respecteer ik ook!

8 likes

Nee, dat is gewoon houte horlogogy

1 like

fijn dat je de grap even uitlegt!

2 likes

Wat een boek.
Jij werkt duidelijk voor nix :sunglasses:

Haute horlogerie = ROLEX volgens veel mensen op dit forum.