Want this, buy that

Want this ?

Buy that

Nooit consessies doen aan wat je echt wilt!

10 likes

Steinhart-foto’s in 3, 2, 1…

1 like

Ja het horloge dat je graag zou gehad hebben is toch wel stukken mooier dan het horloge dat je gekocht hebt… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Inderdaad je moet gewoon durven kopen wat je echt wilt (als het realistisch en betaalbaar is natuurlijk).

1 like

Recentelijk moest ik heel erg aan dit onderwerp denken…

Want this,

Buy that.

Nog even naast elkaar

1 like

Dit is inderdaad een mooi voorbeeld.
Ik dacht ook aan de Grand Seiko Springdrive met snow dial en de Seiko SARX055.


Zelfde familie, gelijkaardige looks, andere league.

1 like

Ik herhaal even de wijze woorden van @hondersotto:

5 likes

Ik wil een wekelijks orgietje bij de infinity pool doen met een paar russische dames en een lekkere TS er bij. Ik zou ook, als ik toch bezig ben, willen proberen hoe het is om cocaïne uit die bipsen te snuiven, om vervolgens op één van m’n vijf motoren te stappen om een bakje KFC te gaan nuttigen na gedane arbeid. Shoot me, ik vind die coating lekker.

Ik doe concessies aan wat ik wil omdat ik mijn partner niet wil naaien, niet bankroet wil gaan en m’n levensverwachting waar wil maken. :slight_smile:

6 likes

Als ik dit lees lees

Dan komt dit toch echt heel eigenaardig over:

Just saying, just saying…

3 likes

Simpel. Zijn partner is niet Russisch.

1 like

Ik begrijp het helemaal. U komt uit een regio waar iemand naaien hetzelfde is als iemand neuken, terwijl in mijn wereld naaien oplichten of bedonderen betekent. Mijn grootmoeder kwam uit een wereld waarin neuken overigens gewoon slaan betekende. “Kom hier, donderjongen, dan zal ik je es voor je bakkes neuken”. Ik poep je niet.

1 like

‘Dag jongen. Hallo jongen. Dag jongen. Hoi jongen.’

Vermoeiend lijkt me dat. :joy:

3 likes

Meer koffie dan maar. En bedankt.

1 like

Inderdaad

Wist ik wel, maar hier had je een open doelkans gecreëerd zodoende…

1 like

Dat kon ik niet weten. Ik kom uut de polder, met veel SGP, hier hebb’n mensen gain seks.

2 likes

Hebben ze die twaalf kinderen per gezin dan bij de Mediamarkt gehaald?

1 like
3 likes

Wat is TS in deze context?

Ik heb wat minder fantasie maar als ik dit lees wil ik dit ook! :joy:

O en die coating. Goddelijk! :raised_hands:

1 like

Chris kennende zet ik 50 piek in op transseksueel.

Sure? Als je daaraan begint moet je wel zeker zijn van je zaak. Zo niet, wordt het mega ongemakkelijk en dat dankzij jou. Niet dankzij She-man. Dat kan gewoon een lieve meid zijn :princess:t2:

7 likes

Leuk dat je deze vergelijking maakt! Ik kan me voorstellen dat meer dat gevoel hebben, zeker omdat ze tijdens dezelfde periode bekend zijn gemaakt.

Ik denk dat het een slimme zet is, en deze niet zo te vergelijken zijn.
https://youtu.be/vt5Pq1iOcq0 Hier hebben ze bij Watchfinder and Co een leuke vergelijking genaakt, aanrader om te kijken (los van de prachtige beelden).

Toch mooi hoe een topic kan ontsporen…

1 like