Warm weer? Leve de nato!

haha

gewoon het NATO waterkanon erop :slight_smile:

3 likes

mooie kleurtjes wel … en lekker fris ook :relaxed:

1 like

haha ja ze mengen daar wat doorheen … :slight_smile:

Nato is prima!


Straks de voorste even laten plaatsmaken voor het klokje op de achtergrond. Vandaag vijfje op blauwe “Bond”. Leve de nato!

1 like

Nato rules, het hele jaar door :thumbsup:

Dit is wat er bij mijn vrouw gebeurt met staal, in warm weer nog erger…
Maar ja, mijn vrouw is ook extremely hot :wink: (geen verzoeken om foto’s aub, behalve dan een wristshot)

Volledig mee eens! In de zomer zweet ik soms nogal wat af, wat slecht is voor lederen bandjes.

5 likes

Ik hou het bij staal en rubber. Ik heb twee klokjes op NATO, de MWC en de Steinhart OVM 1.0.

Prima maar ik heb geen moeite met iets anders bij warm weer. Behalve leder dan.

Staal en Rubber zijn inderdaad ook dik in orde bij warm weer. Zoals je zelf zegt, alles behalve leder :wink:

1 like

Fraaie combi!

Lang leve de Nato!

Heerlijk dat stuk nylon… In en uit het zee/zwembadwater… Gewoon afspoelen tijdens douchen, en na bandwissel gewoon in de was.

3 likes

Wat is dit voor Monster?? Geen Seiko toch?

Ik opteer ook voor staal bij deze temperaturen. Lekker koel als je hem omdoet ook.

In het laatste jaar alle soorten banden geprobeerd. Staal is met elk weer goed en meestal het mooist.

Mijn grootste probleem met nato/zulu is dat je de aansluiting van de kast op je pols kwijt bent.

Toch wel een seiko monster… Yobokies mod, bead blasted, met andere plaat en wijzers.

oke. Mooi ding

Nato bij warm weer, eensch! :+1:

1 like

Ja eens!

Al heb ik hem nu op…

staal :grin:

Grt.

4 likes

En dan wel met het “flappie” teruggestoken door de ring naast de gesp en niet door de ring die het dichtste bij de klok zit.
Dat vind ik het prettigste dragen en het beste eruit zien

[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/326E3B0B-9B2E-44E3-802C-BE340438F204_zpsclhgbbq6.jpg.html][/URL]