Wat als je 1 merk maar zou mogen hebben

Had het met name over die vintage modellen😅

1 like

De laatste die bij mij zou vertrekken en dus overblijft, is de Van der Klaauw Ceres.

1 like

Dan snappen wij elkaar! :wink: Ben benieuwd naar je chrono’s!

1 like

Luister, als forumheld @HanDavinci het merk gaat propageren wordt alles anders. Iedereen lult de rest maar na. Het prospex logo is niets, afgekapte cijfers mogen niet, enzovoorts. Niets tegen @HanDavinci hoor, de man heeft momenteel het mooiste horloge van het forum. Maar dat kuddegeroep word ik heel verdrietig van.

7 likes

Ik wil ook weleens een Rolex proberen.

Alstublieft:

2 likes

Oeps, die is fijn.:blush:

1 like

Ik denk dat ik het dan ook niet meer belangrijk zou vinden :wink: Casiotje lijkt me dan een prima keus.

1 like

Ik praat er genoeg over. :upside_down_face:

1 like

genoeg? Niet zo bescheiden! Veel, heel veel, te veel, enkel… Dat komt meer in de richting :wink:

2 likes

Die nagel zo op de foto kan echt niet :face_vomiting:

1 like

Inderdaad :nauseated_face:
Ik laat deze deal maar even schieten…
Hij is voor @Chillekasper

1 like

Gelukkig gaat dat niet gebeuren. :sunglasses: Ik ben het met je eens wat betreft het kuddegedrag. En onbewust doet iedereen er wel aan mee. Mijn OQ werd mij in maart al aangeboden toen ik de 1803 zocht.

Weet je wat ik toen zei? Ik ga toch geen quartz Day-Date dragen, dat vind ik maar nep. Twee Day-Dates verder en oh, ik vind hem zo cool.

Een blast from the past.

13 likes

Kut, wat is dat ding toch mooi.:no_mouth:

2 likes

Die kast en die band zijn echt wel gaaf!

Ik weet alleen niet of ik aan dat getik zou kunnen wennen.

Voor jou geen probleem?

2 likes

Totaal niet. Ten eerste is de helft van het uurwerk hetzelfde als de automaat, ten tweede is het één van de duurste uurwerken geweest om te ontwikkelen, maar de reden waarom ik het helemaal accepteer? Het is gewoon deel van de Rolex geschiedenis :sunglasses:.

4 likes

Mooie man! :+1:t2:

1 like

Mooi gesproken.

2 likes

Seiko

Zonder meer.
Hebben heel veel modellen, van alles wat.
En ze hebben een goede kwaliteit.
In tegenstelling tot bijv. Rlx die
maar een paar modellen hebben die ik te pruimen vind.

3 likes

Baume@ Mercier
Hoge kwaliteit voor relatief weinig geld en net wat out of de box.

Bij Rolex krijg ik een beetje het gevoel van eenheidsworst.

1 like