Wat betekenen de afkortingen op het forum?

Hoop voor je dat het dan een if is, ipv ilf.

1 like

Ik hoop voor je dat je vrouw niet meeleest.

1 like

SMPc = De Seamaster

1 like

ceramic

2 likes

Ben je gek, 20 jaar samen, de ander moet je ook wat gunnen ( daar is een MILF voor ). Ze komt altijd heel vrolijk thuis :sunglasses:

Als dat clubje hier de deur uit gaat, dan is het : milf- ze vandaag dames, veel plezier :tada::wine_glass: en lekker veel drinken. Maak me maar wakker, schat !
Lekker laten gaan man, goed voor hun ego, al die jonge gasten.

4 likes

IANAL = I am not a lawyer. Vooral gebruikt als je op marktplaats/chrono24/random andere internet site voor € 100,- een Rollie wilde scoren en een Lollie thuisgestuurd krijgt. Dan krijg je een heleboel wettelijke adviezen die allemaal beginnen (of eindigen) met dit acronym

2 likes

Na = nieuwe aanwinst.

Duurde bij mij oprecht te lang voor ik die door had.

2 likes

Ik heb het opgezocht op Google. Nou…

1 like

Prachtig. Mijn moeders initialen. En de mannelijke variant van mijn moeders voornamen.

2 likes

Ik vind het op de dag van vandaag wel wat bijzonder dat ik de doopnaam Maria heb gekregen. Mijn roepnaam ‘Niels’ staat ook nergens officieel benoemd. Met andere woorden, ik heet officieel Johannes.

1 like

Nog een aantal afkortingen die je veel langs ziet komen:

OHPF : on hold pending funds (verkocht maar betaling nog niet binnen)
VK: verkocht
TK: te koop
TR: te ruil
JDM: Japan domestic market (alleen te importeren, gemaakt voor de thuismarkt / meestal beter/leuker/mooier dan export spul)
TS: topic starter

1 like

Hier gaat het mis net zo als bij LCD display…

Nu zeg je Horloge Forum forum

Net zoals bij LCD display want dan zeg je Liquid Crystal Display display. Dus je hebt op bijvoorbeeld een Casio een LC Display of een LC scherm(pje).

En voor de inburgering zit je hier op H forum en niet op het HF forum :wink:

SOTC, ken je die ook al?

1 like

SP: Sociale Partij.
RRR: Ruige Rolex Rollers.

1 like

Hahahah, ook even gegoogled en dit erbij gevonden
A related abbreviation, TINLA, stands for “This is not legal advice”.

Pff, de maatschappij van indekken en politieke correctheid. Heerlijk om op de teentjes te lopen in een poging iedereen te plezieren :joy:

1 like

:joy::joy: