Wat denken we hiervan?

Graag wil ik jullie mening over de Omega in deze adv: http://link.marktplaats.nl/m1090290329

Ziet er goed en betrouwbaar uit, toch? Al reeds een bod uitgebracht?

Ik denk dat een Reduced wel voor minder te krijgen is. Als je kijkt op Chrono24, staan ze voor minder in Duitsland bijvoorbeeld.

Ik wil namelijk ook een Speedy en wil beginnen met een Reduced.

Denk dat de prijs conform de markt waarde is gezien het feit dat hij al geserviced is en nog een half jaar garantie heeft. Maar zou bij interesse toch proberen om wat van de prijs af te krijgen. Heb ze ook tegen lagere prijzen verkocht zien worden.

Eerlijk? Ik heb die reduced versies nooit zo begrepen. Spaar nog even door en koop een echte speedy pro. Deze automatische reduced versie heeft een hele andere dail balans. Veel minder mooi.

Maar verder: vraagprijs lijkt me redelijk, maar iets aan de hoge kant. Maar het is ook een vraagprijs…

Ik begrijp wat je zegt. Het verschil in prijs is echter niet iets wat iedereen zo even bij elkaar spaart.

Dat begrijp ik wel, maar zeker als je eigenlijk naar die moonwatch toe wilt, kan het wachten wel eens verstandiger zijn dan nu een reduced kopen. Die moet je later weer verkopen. En je hebt geen garantie dat je die investering terug krijgt. Bovendien moet je niet de prijs van een tweedehands reduced afzetten tegen de prijs van een nieuwe moonwatch. Een tweedehands moonwatch kost ongeveer de helft extra. Dus als je genoeg gespaard hebt voor een tweedehands reduced: nog even doorbijten, je zit op 2/3e.

Aan de andere kant: go for it. Heb je in de tussentijd ook wat moois. :grin:

1 like