Wat dragen we vandaag? Deel VII

Die wel. Die echtheid was niet het probleem dacht ik mij uit het topic te herinneren. De eventuele heling wel. Had je daar nog wat geruststelling over kunnen krijgen?

1 like

Iets aandachtiger lezen :wink:

We hadden al dagen contact met de jonge dame in kwestie. Echter was ik terughoudend i.v.m. ontbreken certificaat. Prijs waren we al overeengekomen en er was inmiddels zelfs veel meer geboden via MP.

Zodra ze me de foto’s van de juwelier had verzonden en ik hem had gebeld en om uitleg, moest ik snel handelen anders ging ze door naar de hoogste bieder.
Vandaar mijn “spoedtopic” met summiere uitleg.

We hebben op een veilige plek afgesproken waar camera’s hingen. Deal verliep soepel.
Ze heeft me haar verhaal drie keer gedaan. Via de telefoon, app en face 2 face. Opa overleden, geen doos etc.

Mocht ik erachter komen dat het een neppert is, mag ik weer bij haar aankloppen.
Adres, telefoon en bankgegevens zijn bekend.

Ik heb een google-toets gedaan op serial en zoekopdracht via stopheling.nl. Geen hits.

Edit: voor de geïnteresseerden, het was geen negroïde dame.

5 likes

5 likes

Het was een beetje een potpourri. Die ik diagonaal heb gelezen. Ik dacht dat je grootste zorg was dat ie gestolen was.

Maar eind goed al goed dus. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst :slight_smile:

Nope.

Thnx Ide! Het was spanning en sensatie alom.

1 like

En zo zie je maar weer de kracht van het forum. Dan ben je als leek ineens in staat om een koopje van Marktplaats te vissen. :joy:

2 likes

Dit is toch wel een beetje mijn dresser eigenlijk :ok_hand:t2:

18 likes

Jazeker…een puike combi! :ok_hand:

1 like

Op zijn nieuwe band:-)

13 likes

Gr. Marc

15 likes

Omdat het zo n mooie dag is :grin:

20 likes

Wat een kwaliteit, deze jaren '40 Lemania ref. 192H met cal. S27…

18 likes

Lekker vloeken :wink:

16 likes

Iets met zeewaardigheid & techniek :wink:

12 likes

Lekker sportief :wink:

1 like

34 likes

I love your Connie, Johnny.

Zit je op de camping?

3 likes

Hip 2.0 vloerbedekking hier.

3 likes

13 likes