Wat dragen we vandaag deel X

32 likes

Tuurlijk! Je mag hier alle horloges plaatsen die je op dat moment draagt! :+1:

1 like

23 likes

Vandaag de ‘@ThaPapper Made’ SKX :smiley:

27 likes

Haha ik bedoelde het meer als grapje omdat dit model zo’n beetje de reden/begin is geweest dat TAG Heuer in een slecht daglicht is komen te staan bij veel horlogeliefhebbers. Voor zo ver ik begrepen heb in ieder geval… Ik weet nog steeds niet zo goed waarom velen walgen van het merk.

2 likes

Vandaag de homemade flieger om!

Alleen vanavond nog die vette vinger van de wijzerplaat halen… :grimacing::grimacing:

Op een klein stationnetje, “s morgens in de vroegte.

32 likes

Pas je op dat ze die gouden klatser niet van je roven?

2 likes

Ik doe hem snel weer onder mijn mouw!

1 like

Een oudje vandaag

22 likes

28 likes

Goodmorning all! Vandaag de ML

21 likes

Weer goed aan deskdive😂

28 likes

Walgen is misschien een groot woord…

Veel mensen vinden het jammer wat TAG met Heuer heeft gedaan. Het was een merk vol historie en kwaliteit. Ik persoonlijk ben gek op de Heuer Carrera’s uit de jaren 60 en de Autavia’s. Op dit moment echter schijnt de kwaliteit niet meer helemaal in verhouding te staan met de prijzen die ze vragen. CEO Jean-Claude Biver heeft zelfs in interviews zijn excuses gemaakt aan de liefhebbers voor de keuzes die het merk in het recente verleden heeft gemaakt. Dat zegt wel wat. Of het merk ooit volledig herstelt van dit soort klappen in de reputatie-hoek durf ik niet te zeggen.

Maar TH-liefhebbers trekken hier niets van aan en kopen het gewoon!

2 likes

EDIT: foto vergeten :upside_down_face:

Alleen vanavond die gore vette vinger van de wijzerplaat halen…

6 likes

Fijne woensdag allemaal!

(Waar staan de letters SKX eigenlijk voor?)

34 likes

Omdat het aanbod ten volle quartz crisis veel minder leuk is geworden, en deze timing liep gelijk met de Heuer naar TH overgang.

In het algemeen zijn alle horlogemerken met het aanbod in de 80ies 90ies minder geliefd geworden :slight_smile:

2 likes

SportKlokXtreme obviously :roll_eyes:

2 likes

Super Koel Xtra?:smile::grimacing:

1 like

Terug van een beurt, deze weer, lume blijft geweldig :sunglasses:

30 likes