Wat dragen we vandaag deel XI

17 likes

Tudor Black Bay Black 79230n

24 likes

Saturday night favorite

16 likes

Mooie foto. Combinatie van setting, outfit en horloge :+1:
Heerlijk!

1 like

Hmmmmm mooie combi maarā€¦

Zit hier nu de laatste schakel verkeerd om op deze - of zie ik dat nu verkeerd?! (had het zelf ook pas nog zo gemonteerd, dus meteen hersteld)

1 like

Cross-post uit het blauwe zaterdag-topic. Ik zag dat @Menno023 en @Harpoen daar ook welkom zijn met hun bijdragen van vandaag :sunglasses:

21 likes

Schitterende Seiko :ok_hand:t2:

1 like

Bedankt, erg blij mee! Eigenlijk op zoek naar een 7a28 maar zag deze voorbij komen en kon de verleiding niet weerstaan :grin:

1 like

Lekker ding he?:blush:

15 likes

Done :sunglasses:

1 like

Vertels eens wat meerā€¦

1 like

22 likes

Schitterend zeg! :ok_hand:

1 like

Heb je wat meer fotos van die jubilee? Staat super trouwens :ok_hand: ā€¦Niet gedacht dat ik ook zo blij zou zijn met zoā€™n band die nu perfect past en draagt op mijn CTZ Ny2300 ā€¦Wat is de bandaanzet bij deze?

@royke74 Heb jij wat meer info over deze bandā€¦lijkt erg veel op die van mij? Ik zou er nog wel meer willenā€¦

12 likes

Deze is het


Daar kun je gebogen endlinks bij kopen

5 likes

Ben er helaas alweer bijna doorheen. :yum:

10 likes

Super :+1::grinning: ā€¦Bedankt!

Is altijd goed :sunglasses:

1 like

Vandaag mijn Buddha to Buddha Aquatic explorer.
Buddha to Buddha heeft een blauwe maandag horloges gemaakt; swiss made. Waren best wel aan de prijs voor een modemerk. Helaas is het een flop gebleken waardoor ze gestopt zijn met het maken van horloges.

Ik heb deze gewonnen met een prijsvraag; samen met mijn vrouw. Draag ā€˜m niet gek vaak maar zo nu en dan krijgt hij wat polstijd.

10 likes

Best leuk horloge ,wel groot zo te zien ā€¦? 46mm ??

1 like