Wat dragen we vandaag deel XI

Misschien n keer ruilen voor n gouweā€¦

29 likes

Blitser van Casio :star_struck:

17 likes

17 likes

Hoi @HanDavinci, ook ik heb een jubilee vraag. De ketting van mijn Batavus is kapot en ik wil deze vervangen door een jubilee. Past dat zonder aanpassingen?

#jubileeeverything

10 likes

Waarom dacht ik al dat je er een andere band op zou doen? :grinning:
Wel een kanjer weer :ok_hand:

2 likes

:grin:

Dank je wel Rik :grinning::+1:

1 like

Nice! Helemaal met het tijdstipā€¦ BIEM!

1 like

Meer dan deze 2 heb je niet nodig :+1:

in ieder geval een paar weken dan :wink:

1 like

Marvin Watch

15 likes

Inderdaad, je hebt helemaal gelijk.:+1:

Ik zoek nog steeds die kliniekā€¦ :sweat_smile:

1 like

Nee, weet ik niet. Maar je kan rustig een Watchgecko jubilee kopen om even te proberen.

Als het niet lukt of bevalt vraag je @Drebin of je een foto van zijn Seaforth op jubilee mag gebruiken voor de verkoopadvertentie en is die zo weg denk ik, met minimale afschrijving.

3 likes

Dat mag.

@Hornet Mocht je inderdaad gaan proberen, vergeet dan bij de band niet de endlinks te bestellen. Die moet je apart kopen.

2 likes

Panerai to (7th birthday daughter)Party!

10 likes

Merci!

1 like

Bij deze a special gratitude to the leaders ( moderators ) van HF.

thanks HF_1

And remember members, every watch is special ongeacht merk/prijs etc. :ok_hand:

5 likes

Het licht speelt in mijn Seaforth

29 likes

Zitten die endlinks gewoon bij de band? Op de link die ik eerder zag leek de band recht te eindigen. Hoewel het op mijn pastel sowieso niet zo zal staan denk ik.

1 like

Another half-Engels sprekend member. :+1:

2 likes

Klopt. De band heeft rechte endlinks, maar die kun je verwisselen met gebogen endlinks die men los verkoopt.

Klik hier voor de link voor de band en hier voor de endlinks.

Als je bij de band op ā€œmore info drukā€ zie je ook het volgende citaat

Itā€™s fitted with solid straight ends but you can purchase curved ends here if required.

Edit: @blitsmeister Ik denk dat het op jouw pastel ook mega gaat staan. Is Jubilee niet je ding zou je ook Oyster, BOR of President (al hoort deze niet op een duiker) kunnen overwegen. Ik vind de Seaforth toch meer ā€œafā€ op staal.

4 likes

Net binnen en zeer tevreden met deze Chinese aanwinst. Cadisen met een Miyota 9015 als tikkend hart. Uiteraard met een prachtig venster van saffier. Jammer van een klein blinkertje in de 12, maar dat mag de pret niet drukken.

5 likes