Wat dragen we vandaag deel XI

:smirk:

6 likes

Valt mee. Het is een 166.0324, niet een 165.024.
De onderdelen heb ik verzameld & door een horlogemaker in elkaar laten zetten.
Neo-vintage :crazy_face:

2 likes

Dikke like voor deze Eloga Hans, de meeste exemplaren van dit design zijn met witte-zilverkleurige dial, en zwart is - als het dan voor komt - flink verweerd door vocht en/of radiumsporen. Beetje klein voor wat ik bij jou gemiddeld om de pols zie maar wen je vast wel aan. Gefeliciteerd er mee!

1 like

15 likes

Vandaag de Bluemoon met mijn nieuwe band

24 likes

De strap doet het fantastisch op de Globemaster naar mijn mening!

Dank je wel! Het horloge draagt fijn, vooral met die mooie Rios band. De wijzerplaat is vooral tegen het licht heel fraai, alsof er gouden spikkeltjes op zitten. Op dit moment heb ik het horloge ruim acht uur en het loopt heel nauwkeurig.
Het horloge was erg vervuild en de Fixoflex die erop zat heb ik er afgehaald en in bad gedaan, het water was gewoon zwart😀.
Ben er blij mee en zal het ook af en toe gaan dragen!

1 like

Haha, de prijs is sinds vanmiddag al iets gestegen😀.

1 like

Best groot ook dit automatic model; 36mm :slight_smile:

1 like

Perfecte maat inderdaad. :ok_hand: Zonder Max Bill had Junghans niet meer bestaan gok ik… zeer gaaf dat één design 60 jaar na dato nog een geheel merk draagt.

1 like

Ik vind 'm persoonlijk teveel de aandacht wegnemen van het horloge.

Maar uiteraard ieder zijn ding. Het blijft een schitterend horloge :slight_smile:

1 like

Wie zegt dat avondwerk saai moet zijn. Gewapend met een goede dosis wijn en mijn grail gaan we ertegenaan

15 likes

Weer laat en vlak voor naar bed gaan… Borealis Scout Sniper

10 likes

Even de tijd nog bijstellen!

Die prachtig fonkelende bezel kan wel een hagedis bandje van Ko hebben, hoor :grinning:

1 like

Droeg vandaag deze:

Zonet een nieuw ontvangen bandje erop gezet:

Wat vinden jullie van de combinatie?

22 likes

Ik vind hem een sjieke uitstraling krijgen en naar mijn mening een hele verbetering.:ok_hand:

1 like

Ik ben van stalen banden maar in dit geval doet leer t beter :ok_hand:
Mooi horloge ook :+1:

1 like

Leer staat 'm goed .

1 like

Welterusten (of werk ze) all. :sleeping:

25 likes