Wat dragen we vandaag deel XII

Zet je de datum nog even goed? Durfde ik zelf niet aan. :wink: Hoop dat-ie nu Chronometre Superieur-niveau haalt. :+1: -2s/24h tot +2s/24h

35 likes


Fijne avond nog, allen :sunglasses:

22 likes

Snippermiddag met een klassieke ‘Japanner’ voor het klussen

12 likes

Pffff, keertje met paar teamleden naar een communicatie-avond over ons project…:sleeping::laughing:

Gelukkig is het speedy tuesday :sunglasses:

27 likes

…een avond-bandswappie, even het rubber uitproberen (meer foto’s staan hier). :sunglasses:

25 likes

Ziet :ok_hand: uit!

1 like

Deze, tegen mijn gewoonte in, nu al een paar dagen…

18 likes

Lekker ik heb er ook een, een bialetti, sinds ik die gebruik nooit meer een bak filterkoffie gemaakt.
Alleen Lavazza met de mokapot.

9 likes

Klopt :+1:lekker hoor

1 like

Vandaag weer van deze parel mogen genieten :relaxed:

48 likes

Even wat gesleuteld en voor de gelegenheid maar even een stalen band omgedaan, wat heeft een mens eigenlijk meer nodig? :grinning::+1:

14 likes

Zeer onder de indruk van de band die ik van @Rubennnv heb overgenomen :star_struck:

21 likes

Avondwisseltje, New arrival ontboxed en gewoon keihard om de pols gegespt
Gewoon…omdat het kan!

15 likes

Klinkt heel bijzonder Nils maar volgens mij heb ik een behoorlijk oude Casio Pro Trek die al zo´n soort verlichting automatisch schakelt als ik de pols snel beweeg (flick) - dat was denk ik vooral handig bij grotten klauteren en lange afstand hardloopwedstrijden die ook in donker doorgaan
(ok, wel Lcd schermen destijds - Overigens ook Timex doelgroepen)

6 likes

Jip weet ik…heb ook nog 2 van die casio’s …werkt ook niet altijd lekker…moet in een hoek van 40 graden boven de grond …en de verlichtingstijd is kort…had dat probleem al een tijdje getackeld door een G-Shock te zoeken waarbij je de verlichtingstijd op 1 of 3 seconden kan instellen…toen uit Amerika besteld…

5 likes

Wauw geweldig zeg :heart_eyes:

Zó classy en elegant. Gaat weer wat hoger op m’n wishlist :slight_smile:

Leuk ding, waar heb je die op de kop getikt?

1 like

Dankzij een tip van @MotoSkooly nu ook een stalen band op deze limited edition :ok_hand::grinning: … Thanks @MotoSkooly :+1::grinning:




Misschien ook wat voor jou @Dpvh ?

20 likes

Foto van eerder maar deze week in de roulatie

21 likes