Wat dragen we vandaag deel XII

Erg gaaf! Hoeveel NA’s heb je per maand? :zipper_mouth_face:

Veel draagplezier Dennis :sunglasses:

1 like

Hahaha het is een tikkeltje uit de hand gelopen ja, maar hebben we daar niet allemaal weleens “last” van? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Fijn weekeinde all. :+1:

45 likes

Aparte wijzerplaat zeg, weer eens wat anders. Wel typisch voor Eterna :ok_hand:t2:

1 like

Daar was eens ooit iemand heel ijverig bezig met lijntrekken zo te zien :innocent:

17 likes

12 likes

Je zal jezelf tegenkomen in het topic :grin: m8te. :sunglasses:

1 like

Ben ik net mee geconfronteerd :see_no_evil: was toen al geïnteresseerd :sweat_smile: hij blijft maar door mijn hoofd spoken alleen zoals toen ook en nu nog, geen stalen band houdt me tegen…

1 like

Mooie klok!!

1 like

Serieus nu. Is echt een heel fijn horloge voor een doenbare prijs. Mijn pols is 17.5cm en deze misstaat me niet.
Ik ben nog niet toe aan verkoop maar als je 'm jong tweedehands of nieuw aankoopt ga je er echt niet veel op verliezen als je 'm snel wil verkopen denk ik. Dit horloge is betrekkelijk hot op allerhande fora.

35 likes

Een leuk horloge David, toch zie ik liever een toolwatch bij je :upside_down_face:(Sorry :sunglasses:)

3 likes

Daffie twijfelt ook :see_no_evil::wink:

1 like

Rot hobby ook hè? :grin:

1 like

The Worst! :rofl:

1 like

Misschien inderdaad toch wat te braaf voor je als ik het zo zie… even corrigeren: :innocent:

Het is van je mede horlogeliefhebbers dat je het moet hebben… :roll_eyes:

Even serieus: geniet ervan, het blijft een prachtig horloge! Veel eleganter dan die lompe brok titanium hierboven :wink:

23 likes

10 likes

12 likes

Prachtig.

1 like

Deze blijft boeien :grinning:

19 likes