Wat dragen we vandaag deel XII

Jawel.

Als Rolex er een rubber band om zou willen zien, hadden ze hem er wel bijgeleverd zoals het zusje Tudor wel doet. Leer of goedkope stoffen kleurrijke bandjes idem. Het is een aanslag op het ontwerp! Verschrikkelijk. Zo, dat ben ik even kwijt… :sunglasses:

Als je het zelf wel mooi vind, gewoon doen hoor!

1 like

:scream::scream::scream::scream:

1 like

Uiteraard is het zo dat smaken verschillen. Originele band is uiteraard altijd eerste optie, wil je eens iets anders dan kan je diverse keuzes maken. Rolex gelooft er zelf ook in, bij sommige modellen dan

2 likes

Dank je wel voor het advies en vermoedelijk duurt dat ook niet zo lang meer…:grin::+1:

2 likes

Fixed that for me… :sunglasses:

Ik snap Rolex wel vwb. die YM, die kan toch niet lelijker dan 'ie al is. Lang leve de nieuwe (luxe)markten in het verre oosten, waar smaak sowieso een andere dimensie kent!

1 like

Top had ik niet gezien

1 like

Sorry, maar kan dit niet helemaal plaatsen!

1 like

No problem. :smile::+1:

Overigens iedereen dank voor de eerlijke reacties.:+1: De mooiste kreeg ik per app; iets over een “flesje tabasco” en “in zijn ogen” om het niet te hoeven zien…:joy::joy::joy:

3 likes

De grootste (groei)markt momenteel voor Rolex, enne… daar vinden ze - als ik ‘de kenners’ mag geloven - zo een YM en dat soort kleurstellingen heel erg mooi. Voor de Europeese markt loopt staal toch een tikje beter, zoals in de US markt de geelgouden goed verkopen. Ik heb het niet van mijzelf hoor, maar ik kan me er veel bij voorstellen. Smaken verschillen, ook per continent.

Het is de discussie verder niet waard, iedereen moet lekker dragen wat ze zelf willen. Ben zelfs blij voor @ThaPapper, als hij een leren of rubber band om een LV mooi vind. Gewoon doen!

3 likes

Dank je wel, het ziet er naar uit dat het een zwarte Everest gaat worden. :smile::+1:

5 likes

Als het dan toch moet… :wink: vind ik persoonlijk wel mooier dan 't bruine leren bandje hierboven!

1 like

#ikook!

1 like

Ik denk dat je gelijk hebt, dank nog voor het advies. :grinning::ok_hand:

Edit: jullie bedankt voor het advies. :grinning::ok_hand:

1 like

18 likes

20 likes

19 likes

14 likes

17 likes

Dinsdag toch? :+1:

30 likes

19 likes