Wat dragen we vandaag deel XII

Heel mooi !!

1 like

2 dagen mee in de tuin gewerkt en van alles meegemaakt; zand, modder, onwillige wortels, onkruid, water, zomertijd wissel
helemaak niets krijgt deze super Oris kapot.
Vandaag mee naar kantoor, lekker deskdiven. Vindt ie leuk :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes

‘My humble’ Orientje vandaag
 :slightly_smiling_face:

14 likes

26 likes

17 likes

KonTiki vandaag :star_struck:

36 likes

Goedemorgen!

28 likes

Morning
 :coffee:
Vandaag deze maar weer eens.

27 likes

Nieuw bandje op de SKX

12 likes

Vakantie zit er helaas weer op, maar deze is voor jullie om verder in de lentestemming te komen :wink:

34 likes

15 likes

22 likes

Vandaag Skx met leer

Fijne dag :blush:

10 likes

Kikkers in je bil niet langer toegestaan
Amsterdam, 1 april 2019

Als het aan de Partij voor de Dieren ligt is het niet langer toegestaan om de spreuk “kikker in je bil” te gebruiken. De eerste dag van april is een mooie dag om te stoppen de spreuk, die vooral door kinderen wordt gebruikt om een 1 aprilgrap te duiden.

De Partij voor de Dieren vindt het in het huidige tijdsgewricht niet meer gepast een dier te gebruiken, om een grap te omlijsten. De voorvrouwe van de Partij voor de Dieren, Marianne Thieme, spreekt over “een vorm van discriminatie die echt niet meer van deze tijd is” en pleit er dan ook voor om direct te stoppen met dergelijke verwijzingen.

(Bron: ANP)

Goedemorgen! Fijne (maan)dag
 :sunny:

26 likes

Even de tijd doden terwijl ik aan het wachten ben bij de fysio.

25 likes

Een mooie maandag allemaal!

32 likes

En de werkweek is weer van start. Fijne dag allemaal

11 likes

Dat het een mooie dag mag worden voor iedereen
:+1::+1:.

23 likes

Een vorm van discriminatie :joy::fu:t2:

Ik hoop dat Marianne vandaag haar grote teen stoot aan een tafelpoot. Zonder schoenen.

Wat een mietje.

Of loop ik nu in een 1 April grap? Godsamme wat heb ik een hekel aan 1 April. Ik heb ook teveel 35+'ers op WhatsApp. Dit wordt een lange dag voor mij.

7 likes

26 likes