Wat dragen we vandaag deel XII

30 likes

Avondwisseltjeā€¦ :slight_smile:

Ik kwam nog wat oude zooi tegen, ā€¦jaja ik aan de Seiko. Wat? Ja echt! :sunglasses:
Zelf nieuw gekocht in 1997. Loopt nog strak aan de tijd! Af en toe een nieuwe batterij en gaan met die banaan.

17 likes

Vandaag mijn NA, met dank aan forumlid Hajk @HaikoM ! :blush::+1:

De Raymond Weil Parsifal chronograaf :heart_eyes: Ik ben er dolblij mee! Dit horloge is trouwens in het echt veel mooier dan op de miserabele fotoā€™s van mijn mobiel. Een zeer mooie wijzerplaat en zowel de kast als band zijn prachtig gepolijst en gematteerd afgewisseld. Een lichtvanger en eye catcher deze klok met top grade ETA uurwerk erin.

Fijne avond gewenst!:+1:

33 likes

Prachtig Harry! Veel plezier ermeešŸ‘

1 like

Geniet van de NA Harry. Speciaal horloge, veel draagplezier toegewenst!

1 like

Mooi horloge Klokkengek :ok_hand:

1 like

Van harte! Staat je goed! :ok_hand:

1 like

Dank je Hajk! :blush::ok_hand:

1 like

Merci John! Hij is inderdaad speciaal. :+1:

1 like

Thanx man! :slightly_smiling_face:

1 like

Remco, dank je wel! :ok_hand::wink:

1 like

Voor avondwissel: Seiko 5 SNKL23
Na avondwissel: Orient met-een-lastig-productnummer-maar-hij-heeft-wel-iets-weg-van-een-rolex-is-vast-toeval :upside_down_face:

16 likes

Mooi! :+1:

1 like

Van harte Ludo! Hij is inderdaad mooi! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Dat ziet er gezellig en sfeervol uit bij jou thuis. Nu nog een goede whisky erbij en ik ben onderwegā€¦:ok_hand::wink:

Die Datejust is een oogstrelend plaatje van een horloge! :ok_hand::heart_eyes: Ik ben blij dat je hem nog steeds hebt. Zoals ik al eens eerder zei: niet wegdoen, ook niet als jouw Day Date er is. Oprecht bedoeld advies van Klokkengek. :wink: Heb je inmiddels al geschikte Day Date kandidaten op het netvlies?

1 like

Goeiemiddag vanuit zonnig NYC :sunglasses:

24 likes

Nou dat was niet bij mikt huis maar Valk Hotel Gladbeck. Zoā€™n balzaal heb ik dan net niet Harry :smiley:

1 like

Helemaal terecht, wat een dijk van een horloge.:heart_eyes:
Van harte gefeliciteerd!:ok_hand:

1 like

Erg mooi Harry, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like