Wat dragen we vandaag deel XIII

Op de nieuwe tubular nato van Bark & Jack. Kwalitatief goede nato. Ik vind hem alleen fijn dragen met de klassieke ‘double loop’ want de onderzijde is net de scherp om een single loop of reverse tuck te doen.

19 likes

Jij snapt het.

Helaas niet.

Eerst op metaal. En af en toe mag een Rolex op leer. Als ze lief zijn.

Maar eerst op metaal.

:beers:

1 like

Helaas…zonder succes…sommige problemen lossen zichzelf op, schijnt. Morgen nieuwe kansen, nieuwe prijzen.

1 like

Burp.

:beers:

Niet origineel, maar wel fijn om te dragen

33 likes

Nu moeten we die mooie polsen van jou missen. Weet niet of ik nu wel normaal kan slapen hoor.

@discobot help aub

1 like

Je kan mij oproepen door @discobot help weergeven te schrijven. Maar of je er iets aan zult hebben betwijfel ik…

Laat maar zitten bro :rofl:

Het zal nog wel ff duren voor Skynet de boel overneemt…
Terminator-skynet

2 likes

18 K goud om de pols maar puur goud op de hand

25 likes

:flushed:

1 like

Altijd lastig zo’n lume-shot met de telefoon :flushed:
Breitling Airwolf :sunglasses:

10 likes

NA in de nachtdienst, helaas geen klik mee.

7 likes

Komt nog wel.

1 like

Dat denk ik niet, hij wilt de Oris om de pols :ok_hand::ok_hand::stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

1 like

Thanks! Ben er ook erg blij mee😊. Wel lang getwijfeld over het formaat. Dit is de 38,5mm variant. Maar ik denk dat ik met mijn smalle polsen toch niet groter moet nemen…

2 likes

Perfecte maat zo! Zeker niet groter, de 41 zal echt te groot zijn.

Mijn polsmaat is 19,5-20 cm en kan de 41 met gemak hebben, als je een smallere pols hebt zal het echter te groot vallen. Niet mijn horloge wel mijn pols, even omgedaan bij SenC.

27 likes

Met jouw polsen staat de 41mm inderdaad gewoon goed. Deze uitvoering is trouwens ook niet verkeerd zeg…

Ik moet zeggen dat de 38,5mm best wel fors valt…of het komt door het 8500 uurwerk? Als ik de AT met het 2500 uurwerk van mijn broer om heb dan lijkt het wat minder groot uit te vallen. Binnenkort maar eens naast elkaar leggen.

1 like

Ja, zeker wel gaaf, ben wel fan van de AT met de datum op zes!

ik vind de 38,5 mm wel goed staan om jouw pols :ok_hand: