Wat dragen we vandaag deel XIII

Haha klopt die is van mij! De bovenste foto met de lume die oplicht sowieso.

1 like

Na 8 maanden niet dragen werd 't weer n keer tijd.
Niet het gemiddelde flippermateriaal, dus houd m maar voor speciale gelegenheden. Ofzo.

15 likes

Nou, ik vind het horloge buiten de deur ook prima hoor. Ik ben niet van de G Shock’s, maar deze Casio is erg mooi :+1:t2:

1 like

Ach, staal is natuurlijk beter, maar dat is bij Rolex voor velen onbereikbaar
:joy:

3 likes

Bewijst wel weer dat hoe langer je op forum zit, des te groter wordt de familie. :grin:

Je bent nu ook officieel mijn Forum-vriend en je mag hem (de omega natuurlijk) opsturen naar mij.
Natuurlijk krijg je bonuspunten in de vorm van ‘likes’ retour.
Ander zou het wel heel erg eenzijdig zijn.

:roll_eyes:Kon dit maar waar zijn…

Nogmaals dan maar : supermooi ding! :ok_hand:

1 like

Prettige voortzetting :+1:t2:

16 likes

25 likes

Wat super dat ik ‘m naar je mag opsturen voor wat likes!!! Als je mij dan een Rolex Daytona zwarte dial opstuurt, dan krijg je ook likes terug! :wink:

Maar je mag ook gewoon keer op de koffie komen hoor.

1 like

:joy::joy::joy: Ik ben al eens in en snel weer uitgestapt

1 like

40 likes

Man wat een schoonheid, krijg gewoon zin om mijn Alpinist om te slingeren :heart_eyes::+1::+1:

1 like

Lekker lekker! Hier dan m’n (poging 2) NA. (vorige kwam bij een juwelier vandaan, maar was mee geprutst) Heerlijk strakke 16014 overgenomen van @Watchatic. Ik ga nog een stukje tikken van de week, maar hier de foto’s :grinning:


28 likes

Avondwissel, wat een beauty op jubilee. Klik op de foto’s voor scherper!

27 likes

Bandenwissel voor de avond.

7 likes

Vinden jullie dit wat?

6 likes

Avondwissel naar m’n nieuwe aanwinst:

60 likes

Fraai… blauwe tint is fantastisch. Past voor mij in de sectie “smaakvolle Breitlings” samen met de Superocean Heritage en Navitimer…

4 likes

Nu ook in het blauwe gedeelte te bewonderen (of mag ik dat hier niet zeggen :thinking:)

28 likes

11 likes

You will may call me old fashion …
But man I love it.

Cheers.

21 likes