Wat dragen we vandaag deel XIX

Wel heel mooi. Maar ja…is dit erg kostbaar?

30 likes

19 likes

Zó mooi ! :heart_eyes:

30 likes

Zo eentje zou ik er ook wel willen !

De fluted bezel moet wel eventjes een poetsbeurtje hebben… :see_no_evil:

De Omega PO met erg weinig licht maar wel aparte foto vind ik zelf.

24 likes

Weet ik niet. Niet mijn horloge maar van @551er

2 likes

Destijds nieuw iets van €5250,- geloof ik. Zal nu tussen €2300-€3300,- zitten gok ik.

Valjoux 7750 uurwerk maar wel netjes gedecoreerd, massief zilveren guilloche plaat, geblauwde wijzers en schroeven in uurwerk. Cosc gecertificeerd.

Individueel genummerd, zowel op plaat als uurwerk.
Best wel bang for the buck.

14 likes

29 likes

veldfles :wink:

1 like

Gezellig file rijden op deze §eiko donderdag.

12 likes

Ziet er strak uit die NA - lekkere intro ook in het aanwinsten topic! :+1: Je geeft aan dat er weinig aandacht is voor digitale horloges bij liefhebbers, terecht, maar ken je op HF ook de ‘toon hier je LCD en LED horloges’ optie waar veel moois en kennis wordt geëtaleerd?! Misschien moeten we allemaal iets vaker cross’en met die langzamerhand ook historische en zelfs waardevolle digitale toppers :yum:


Hierbij mijn Panam ooit nieuw gekocht en vorig jaar opgeruimd

10 likes

31 likes

Dankjewel!

Nog niet, bedankt voor de tip :+1:

Supergaaf

1 like

Verhalen om je pols hebben i.p.v. verhalen vertellen over wat er om je pols zit. Zo voelt vintage LCD voor mij.

24 likes

Goeie foto👍🏻

Dank voor het compliment!

Even denken…

  • NH35/NH36 of equivalent uurwerk
  • Wijzerplaat van Dagaz
  • Wijzers en keramische bezel insert van Yobokies
  • Saffierglas van CrystalTimes
  • Band ergens van Ebay

En wat tijd natuurlijk…

2 likes

Top idee, een E-reader in je horloge :wink:
Maar ik begrijp je passie - die oude LCD horloges (en LED) hebben bij mij al een behoorlijk lange geschiedenis! Nog van voor mijn Swatch tic in de tachtiger jaren dus, en aan sommige kleeft inderdaad veel meer dan het voormalige hoge prijskaartje of juist die ene euro die de kringloop in onwetendheid er nu voor rekent. Als we er allemaal maar plezier van hebben komt er vanzelf meer voorbij :sunglasses:

1 like