Wat dragen we vandaag deel XVII

Een keer iets proberen :yum:

6 likes

17 likes

#weekend

13 likes

21 likes

10 likes

Deze mag ook hier:

En deze mag ook hier:

Switch naar mijn NA…erg leuk dingetje :smiley:


11 likes

:joy::ok_hand::+1: niet als je voor een Strapcode gaat. Is naar mijn mening overigens qua kwaliteit, passendheid en comfort het beste wat je kunt kopen

1 like

Hey leuk man!




Goede zaterdag

15 likes

De Méraud, al een paar weken niet van de pols geweest ! 🥰 Topklok !

16 likes

:rugby_football:

5 likes

Haha je maakt het niet beter :stuck_out_tongue:

ik vind het gewoon vet irritant dat een armband van ongeveer 100 a $120 opeens bijna $200 kost vanwege de verzendkosten en zogenaamde btw, waarbij nog steeds het risico bestaat dat je nog een keer BTW moet aftikken als de douane je belt. Dat vind ik een schurken daad :stuck_out_tongue:

wat ik ook wel grappig vind is dat ze op Amazon wel voor ‘normale’ prijzen verkopen, en voor normale prijzen verschepen naar nederland.nl alleen hebben ze daar niet het gehele aanbod. Ik heb zelfs een berichtje verstuurd via Amazon naar strap code met de vraag of ze die ook voor de skx007 hebben. Frappant genoeg kreeg ik een antwoord terug dat ze die niet hebben, terwijl die wel gewoon op de website van strapcode staat!? Vind het maar bijzonder allemaal, maar zoals het er nu naar uitziet zal ik het maar moeten slikken als ik die wil

Deze was weer ff geleden… Zat me vanmorgen erg zielig aan te kijken.

26 likes

Prijs wat j3 bij Stapcode uiteindelijk ziet is wat je ook betaald en je hebt het binnen een paar dagen binnen

Niet dus! Heb er al een paar keer gekocht namelijk.

1 like

17 likes

Goed om te weten, ik laat het draadje nog even leven tot ik terug ben van vakantie, en mocht er dan niemand iets hebben aangeboden gebruikt, dan ga ik er denk ik toch maar eentje bestellen :stuck_out_tongue:

1 like

De Speedmastert vandaag.

21 likes

Hanhart op een mooie Ko band die ik nog had liggen

24 likes