Wat dragen we vandaag deel XXIV

Ik zal het door de vingers zien, mits je op het “ja woord” oefent!
:roll_eyes:

26 likes

Blijft een fantastisch horloge. Ware het niet voor die absurde prijzen, had ik wellicht nog een 035 gekocht. Mijn oude 033 wordt gedragen door mijn broer.

1 like

Haha mooie foto!
Hier kan je zoveel mooie tekstballonetjes boven dat vissekoppie plakken…

1 like

Mijn eerste dure liefde. Met op de achtergrond. :heart_eyes:

15 likes

Nice!! welk model is dit?

Hij is er nog.

Ik heb gisteren 2 putdeksels verkocht. De TW STEEL en de blauwe Invicta.

Ik heb een hele mooie Tissot 42 mm 516 gezien, maar omdat toch erg groot gewend ben, ben ik bang, dat ik er spijt van krijg. Plus dat hij al een tijdje op Marktplaats staat.

Het gaat om deze. Tissot PRS 516 Q herenhorloge Staal
€ 275,00
http://link.marktplaats.nl/m1549098781?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

8 likes

18 likes

It ain’t easy being green.

18 likes

21 likes

Vandaag weer eens deze!
Pak ‘m uit de kist en direct lopen. Met zijn 53 jaar oud, ik vond het netjes!

17 likes

Dank je :smiley: De Zenith Defy is dit.

1 like

817 cp01 esercito Italiano

25 likes

19 likes

Vandaag de max bill.
Ik zou een in de vijver gevallen boortje opvissen met een potige luidsprekermagneet en realiseerde me te laat dat mechanische horloges slecht tegen sterke magneetvelden kunnen. Als de sodemieter afgedaan dus.
Later op de dag gecontroleerd en geen meetbare afwijking ten opzichte van het normale gedrag. Pffff… :sweat: :grinning:

Fijne zondag HF!

18 likes

Ik hoopte dat één van de vissen door de band zouden zwemmen maar dat ging hen niet worden…

1 like

15 likes

12 likes

Mooi ding! :ok_hand: Ik wist niet eens dat ze van deze modellen een re-issue hadden gemaakt. Hij ziet er hetzelfde uit als die van mij. Ik ben geen Seiko kenner… misschien is die van mij ook wel een re-issue…:grimacing::thinking: Ik kocht hem in een veiling op Catawiki, van een Portugees. De staat is echt prachtig met de ongedragen band en de sticker nog intact op het achterdeksel.

Terug op stahl

15 likes