Wat dragen we vandaag? Deel XXVI

25 likes

Snap ik, maar de ORIGINELE is moeilijk aan te komen, en zo wel, peperduur voor een oude al of niet refurbished. Ik begrijp dat Seiko zelf een homage serie heeft uitgebracht, maar die is toch ook weer anders. Bovendien, zijn er nu bronzen versies die zij zelf nooit hebben uitgebracht. Maar ik snap dat je er tegenaan hikt en dat is begrijpelijk. Ik zie echter Seiko niet gauw kopje onder gaan en verbaas me dat zij er schijnbaar niets tegen doen. Anderzijds ze verdienen er echter wel aan door de massa’s SII uurwerken die ervoor worden gebruikt.

2 likes

12 likes

Het was puur “er zijn er meer van” wat me triggerde. Het bestaan an sich niet, fwiw. Ik heb zo vaak gewild dat merken net even andere dingen deden dan ze deden. :slight_smile:

De NA van zojuist, fijne avond allemaal!

43 likes

Even een crosspost.

Vandaag binnengekregen. Eigen band erop gezet en gelijk om gedaan. Love it!

22 likes

Best laat thuis vandaag

Gelijk maar een avondwissel

23 likes

30 likes

34 likes

17 likes

Ah lekker languit op de bank…beetje voetbal kijken. :+1:

19 likes

:hugs:

22 likes

Strak hoor.

1 like

16 likes

Deze jaren '90 beauty vandaag: Seiko Age of Discovery perpetual calendar :slightly_smiling_face:

Fijne avond!:+1::wink:

29 likes

Avondwissel, omdat het kan!

14 likes

Mooi! Waar heb je 'm nu uiteindelijk gevonden? Ik kijk er ook met een schuin oog naar, maar zoals je al zei in je incoming post, de prijzen zijn niet meer echt 5-jes conform

1 like

Mooi! Geniet van je aankoop! Ik dacht dat het alleen een boekje was? :wink:

1 like

Zo… maar es tijd om de 1161 tijdelijk eens te vervangen voor een nato… :sunglasses:

21 likes

image

Toch maar iets gekocht wat meer geschikt is voor m’n werk in de forensische psychiatrie👊🏻

8 likes