Wat dragen we vandaag XIV

23 likes

Je houdt niet van speelse manchetten? Wees niet bevreesd, als ik ze dicht doe is het gewoon een behoudende streep hoor. :slight_smile:

Jazeker. Er lopen twee zeer aantrekkelijke dames uit Roemenië respectievelijk Litouwen in de organisatie rond die nooit nalaten te zeggen dat ik een meer dan uitstekende smaak in overhemden heb als ik dit soort frivole reut draag.

Het spijt me, maar als ik moet kiezen tussen in de smaak vallen bij smakelijke dames of grote baardmannen met tattoeages delven de baardmannen in 100% van de gevallen het onderspit.

Een mens moet keuzes maken in het leven. :+1:

6 likes

Ik vind de combi geen succes uitstralen.

Chris, hou op met mij.

Plaatje van gisteren:

15 likes

Over wat er nou precies allemaal succes uitstraalt en wat succes eigenlijk is kunnen we het nog wel een keer hebben tijdens de volgende poging om een pilsje te doen. :slight_smile:

Dat ding is niet lelijk. :slight_smile:

1 like
11 likes

Tnx. Het is een JDM SUS 8F32-00B0 uit 2002

Review

10 likes

16 likes

Als ik hem zo weer zie, dan gaat 39mm te groot zijn :grimacing: (op de wachtlijst…)

27 likes

Mogguh HFers🤗


Krijg maar geen genoeg van m’n Sixty Five :star_struck:

30 likes

Fijne donderdag👍🏻

37 likes

SKX-spam. Vandaag de jubilee in ontvangst mogen nemen (thanks @GiveMeYourDough) . Rammelt als een zak conserven maar wel een heerlijk draagcomfort!

Alweer een gelukkig man hier.

22 likes

Hier ook vanuit de auto

27 likes

:wink::blush:

11 likes

Super mooi én onwijs clean ,top klok


en deze zie ik niet zo vaak

8 likes

Veel plezier ermee!

1 like

24 likes

Normaal zoek ik voor een fotootje een wat leukere achtergrond, maar eerlijk gezegd is dit door de week toch meestal mijn uitzicht: mijn laptop.

En ik ben nog steeds blij dat ik mijn Danish Design vorig jaar nog kon laten repareren onder garantie. Loopt als een zonnetje.

11 likes

Fijne dag!

24 likes

Goeddat je hem terug hebt, wat een mooi ding!

1 like

:heart_eyes::heart_eyes:

27 likes