Wat dragen we vandaag XIV

En elke dag een handje bessen en wat aardbeien uit de tuin …



Gezond, maar nog veel belangrijker: GRATIS.

26 likes

25 likes

:four_leaf_clover::pray::wave::blush:

16 likes

Lekker hoor!!

1 like

Wachtende op mijn NA… uit België!

DHL is onderweg… :rofl:

:beers:

38 likes

Today a ORIS GMT

20 likes

Hee, leuk dat jij en @SybrenAnne medestanders zijn. Ik kocht dit voordat ik met horloges bezig was in de huidige zin, maar ik kan over de kwaliteit echt weinig negatiefs zeggen.

Leuk om te zien dat jouw Skagen ook zo’n verzonken center-dial heeft met een patroontje, en leuk dat de datum op dezelfde manier is opgelost. Ze hebben echt een bepaalde design-filosofie.

Ik vind met de kennis van nu de jouwe mooier dan de mijne. Maar dat is omdat ik steeds minimalistischer horloges ben gaan waarderen.

:hugs:

31 likes

Ha, wat grappig.
Ik ben indertijd (ook in de voorloop naar de oncontroleerbare horlogegekte) op de skagen gevallen vanwege het ranke ontwerp, de knipoog naar vroeger met de prachtig ontworpen lugs en de wijzerplaat. Ik vind jouw skagen ook erg geslaagd heeft ook wat stoers en is minder dressy. Zal waarschijnlijk beter passen bij casual kleding. Het mijne is inderdaad wat minimalistischer, maar draagt daarom alleen goed bij een pak vind ik persoonlijk. Ook dat is een kwestie van smaak inderdaad.

Ik denk dat ieder op HF wel wat horloges heeft uit zijn voorloop periode van voor HF. De zogenaamde mode-horloges waar je mee begint, stiekem nog steeds leuk vindt (ik wel tenminste), maar niet post vanwege de mode status. Zo heb ik ook een trapezoïde van issay miyaki. Eigenlijk een geweldig mooi ontwerp, maar nog niet in beeld bij HF gebracht :wink:

8 likes

Vandaag bij de kringloop gevonden voor 1 euro.

12 likes

Vandaag weer terug van de horlogemaker en dus weer om.
Prettig weekend alvast, iedereen!

22 likes

14 likes

23 lentes jong geworden. Panda mag weer om vandaag, nu met Seiko gesp :sunglasses:

30 likes

Gefeliciteerd!

1 like

De NA van gisteren mag nog een dagje!

28 likes

Nog een paar honderd meter rechtdoor lopen…
Dan is hij echt in zijn natuurlijke habitat :wink:

1 like

236-2363496_panda-sleeping-needmoresleep-lazypanda-imtired-panda-drawings-black

Zo verticaal gepositioneerd is dat dan een ‘Sleeping Panda Dial’? :wink:

3 likes

Schitterend! :heart_eyes:

Mooie foto :sunglasses::+1:

1 like

Wauzers! Wat lekker! :sunglasses::+1:

1 like