Wat dragen we vandaag XVI

Neuh, ik heb het al gehoord. Daar brand ik m’n vingers niet aan :sweat_smile:

1 like

Tsjonge, dat vind ik curieus, en ook heel leuk.
Ik schaar dit onder de techno-look horloges en mijn verwachting is daarbij dat het nog verder buiten de vrouwenradar ligt.
Niet dus!
Grappig, en ook een compliment voor de vormgevers. (Amerikanen die zonder bemoeienis (?) van de Citizenbazen hun ding mogen doen)

Goed Op de foto zetten is lastig, irl spreekt ie meer.

1 like

:v:

26 likes

Binnenkort weer de donker bruine band monteren.

39 likes

Een van mijn favoriete vintage modellen

15 likes

Nee.goedkoper als je hem kan vinden, niet meer te bestellen ( je kan proberen om je emailadres door te geven op dutyfreeisland als ze op voorraad zijn maar dan moet je geluk hebben)
Die van mij komt van Buyee 2e hands.

Hier een review van mij:

1 like

De Volksrepubliek China bestaat vandaag 70 jaar! :tada::cn::tada: dus de Seagull 1963 re-issue maar weer eens om.

20 likes

28 likes

Inderdaad prachtig! Maar niet te lang wachten, de prijzen zitten nu al op een bizar niveau…

Ik weet het. Wellicht komt ie er nooit… Wellicht loop ik er op het juiste moment tegenaan.

Hopelijk doet seiko nog een keer een reissue.

Oh, da’s toevallig die gesp ik ook net om

20 likes

Nog steeds into mijn geservicete sinn. Nogmaals dank aan @PeterLC. Van -20 per dag na +/- 2 s/d ofzo.

18 likes

13 likes

Wie een Isofrane bewaard, die heeft wat…:+1:

19 likes

27 likes

Helemaal klaar met het “door draaien” van de 31 naar de 1. Daarom annual calender vandaag:

Gr. Roel

25 likes

50mm TW STEEL, wat ze ook over dit merk mogen zeggen, ik vind het een fijn dragend, sportief en mooi horloge.

10 likes

12 likes

Avondwissel

19 likes

Prachtig horloge, sjiek en een vleugje sportief.

1 like