Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Velen zullen het niet mooi vinden, maar ik vind de combinatie toch verassend geslaagd. Je had gelijk @anon50762135EV, thanks!

25 likes

You rock

e50411ba5a3dd37b563b15f122914618d751303b_1_690x432

16 likes

Ik ben vandaag geloof ik niet de enige met n kleurrijke natoā€¦

.

17 likes

Iedereen wil het @HanDavinci stijltje. #ikwilmij

3 likes

Cool! :sunglasses:

1 like

:joy:

Als social influencer vrees ik dat ik niks anders kan zeggen danā€¦ #stijltje

Ik wacht nog steeds tot de microbrands mijn HF inbox gaan overvloeden met aanvragen om reclame te maken.

Dus wanneer je ooit een topic van mij ziet betreffende een microbrand met een batterijtje erin mag je gerust vragen hoeveel dichter ik bij mijn Day-Date ben gekomen.

11 likes

Deze vandaag

29 likes

Vandaag maar eens mijn Citizen automatic diver. Een 39mm kast, wel zo fijn voor een 17cm pols.
Nu eens met een bandje die ik voor mijzelf heb gemaakt.

13 likes

:sweat_smile::+1::grin:

1 like

Nou, dat is niet helemaal waar vwb die kleurrijke bandjes. Ik heb deze al een jaar in mijn bezit alleen nog nooit op n horloge geplaatst.

Vwb de rest van de @HanDavinci stijl kan ik stellig zeggen dat het zelfs helemaal niet waar is!

3 likes

Het feit dat je hem er nu wel op hebt gedaan is het levende bewijs van de cultstatus van het stijltje.:laughing:

1 like

12 likes

Ik zie het meer als n reminder dat ik m er eens op moest zetten.

Ik ben eerder wel getriggerd door iemand met n leren Batman, Hulk of superman-band. Was erg mooi maar ook erg duur. Weet even niet meer wie dat was en waar ie m vandaan had.

1 like

En zo hoort het, ik vraag me altijd af wat Rolex bezielt met die latere subs (e.a. modellen) :roll_eyes:

1 like

Schuldig. Ik heb een Batman op mijn Damasko gedragen, deze kwam van Lionstraps.

2 likes

De baby tonijn vandaagā€¦

9 likes

Een oudje

9 likes

7 likes

Ook weer eens draagtijd

20 likes

Tijd om naar huis te gaan.

24 likes