Wat dragen wij vandaag deel XV

Het zonnetje schijnt, dus mag er ook iets shinen aan de pols nietwaar??? Dus the Golden Boy uit de rol gehaald, groen canvas band dr aan die ik ooit zelf gemaakt heb, en gáán!!! :muscle:t2::sunglasses:

Band is gemaakt van een ammo tas uit het Franse leger uit de jaren '60. Via MP gescoord voor een appel en een ei, en twee bandjes uit vervaardigd. De ander is een 24mm die nu geen wristtime meer krijgt omdat ik geen 24mm horloge heb :man_facepalming:t3:

Ik heb alleen de stalen buckle dr nog aan zitten, moet nog op zoek naar een gouden variant. De buckle van de rubberen seiko band past niet, die is tapered. Deze band is 22 naar 22.

12 likes

18 likes


Nog ff ontbijten :sweat_smile:

17 likes

Hoe is die 5 nou hands-on?!?! Heb die groene op het oog, met NATO band en reliëf op de wijzerplaat. Leuk ding om te zien!!

Fijne zondag!

22 likes

Mooi duo zo!! Lekker zomers ook :v:

1 like

Dank je, bevalt prima. Zit goed, afwerking is prima, werking is goed. Voor mij een geslaagde aankoop.

2 likes

23 likes

30 likes

De Lord Matic maar weer eens om gegespt. Excuses voor de kutfoto, ik kan niks met telefoons. :grin:

22 likes

Bij het lezen van de krant bedacht ik me dat er toch ook wel n lekkere band op zit…:blush::smiley:

21 likes

26 likes

Fijne dag allen! :v:

31 likes

18 likes

Fijne zondag!!

26 likes

Dank je wel😀!

Hey baasje…is het al tijd? :grin:

17 likes

Fijne dag allemaal.

21 likes

Ongelofelijke luxe: vanmorgen de Speedmaster en vanmiddag de Seamaster om😁.

Nog een fijne zondagmiddag allemaal!

35 likes

40 likes