Wat had ik om vandaag?

Nee hoor zit pefect, maar dit is het resultaat na dragen.

Onmiddellijk nemen wij aan dat het een afbeelding van een pols is… Zou het niet ook een afdruk van een elektronische enkelband op (uiteraard) de enkel kunnen zijn?

Wat heb jij op je kerfstok, @Mikel? Wat moeten wij van je weten?

2 likes

Het is de pols, niet te diep nadenkenšŸ˜‰

In ieder geval een Breitling.

1 like

En zeker geen navitimer :wink:

En een Breitling avatar…

Ik vind hem ook lastig…

1 like

@daffie kun jij als ā€œMister Breitlingā€ hier een blik op werpen?

Alvast bedankt,

1 like

:smile: Hmm lastig wel…mischien een Breitling? :nerd_face:

Serieus…kan ook prima een Sinn 903 zijn. @Mikel?

2 likes

1 like

Kunnen misschien ook aan @RLC vragen even een polletje te doen. Breitling of niet? Of Sinn, dat is wat @daffie vermoed… blijft lastig. :thinking:

2 likes

Altijd fijn die teksten; als het een homeopatisch middel is, dan moet je ā€œvoor een … huidā€ lezen als wanneer je het hebt. In dit geval, voor als je een droge en ruwe huid hebt. Wat het doet, geen idee… het eindresultaat wordt niet vermeld. Misschien brand het die droge en ruwe huid wel weg, heb je er ook geen last meer van…

Bij cosmetica betekent zo’n tekst dat je dat als eindresultaat wil hebben. Er wordt geen begin gegeven, dus je weet niet waar je mee moet beginnen. Als dit een cosmetisch middel is, is een gewone huid goed, of een rimpelige? Of kan ik het ook op een vis smeren die geen huid heeft en krijgt hij dan ook een mooie droge en ruwe huid?

Kortom, wat moet je hier nu mee? Is dit het beginstadium, of een eindstadium?

1 like

Nog een gokje over het topic… Een Rolex GMT met Jubilee bracelet?

Moest je even kwijt hĆØ? :joy:

1 like

Te strakke handboeien ofzo? Dat is toch niet meer comfortabel zo?

Jups. Ken je dat bevrijdende gevoel als je in de auto zit en heel nodig naar de wc moet, maar er maar geen wc, parkeerplaats of tankstation oid voorbijkomt en dat je dan na een uur ineens een wc vindt? Dat gevoel, maar dan zonder de ellende ervoor. :smiley:

Breitling chronomat of Navitimer

N leuke Seiko.